1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2 december xbox 360 Europa

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 15 sep 2005.

  1. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    het zou natuurlijk kunnen zijn dat ze in Japan per hoofd van de bevolking minder verdienen en dat het rekening houdend met inflatie ook gewoon op zo een 400 euro neerkomt.

    @Fardo: Jij zegt wel vaker dat ze in Amerika prijzen excl. 'BTW' geven. :confused: Omdat je die niet hoeft te betalen als je buiten jouw staat besteld(weer van iemand anders gehoord), maar dan besteld toch iedereen buiten de staat waar ze wonen?
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ... en dan moeten ze de belasting betalen als ze deze invoeren ..
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja, dat blijf je houden met de euro, dat ze er nog iets bovenop doen of gelijkhouden.
    Valt me mee dat hij hier niet nog eens duurder is.
    Ga december iig in de gaten houden. Nog twee-en-een-halve maand wachten.
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    zijn de launche titels al bekent ?
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee nog niet .. ze moeten toch nog iets bewaren voor x05 ;)
     
  6. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Oblivion is ook een launch titel.. daar stonden niet alle launch titels alleen die bij die stand werden laten zien:)..

    /edit: how.. niet gezien dat de vraag al beantwoord was srry:p
     
  7. INXBOX

    INXBOX Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt belachelijk dat die Japanners de 'betere' versie van die XBOX 36O voor minder geld krijgen...

    Ik vind dat Bill ons er dan wel een zwik aan games bij mag geven...

    Vind het echt SCHANDALIG! Alleen maar omdat de Japanse gamer waarschijnlijk de harde schijf nodig heeft voor de RPG's enzo... SCHANDE MicroSoft!
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De PS3, Nintendo Revolution , Gamecube, Psp, PS2, Xbox, DS, enz. is ook allemaal goedkoper in Japan ... Waarom? Belasting is lager in Japan.
     
  9. INXBOX

    INXBOX Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou het echt aan de belastingen liggen dan, ik twijfel of dat echt zo is!
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja het ligt echt aan belastingen ... Kijk maar eens naar alle andere luxe artikelen in Japan ... de belastingen liggen daar lager ... en omdat deze ook niet zo'n hope verscheepkosten heeft (de xbox 360 word in azie geproduceerd)
     
  11. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zal wel onzin uitkramen nu [dankzij mijn huis-tuin en keuken economie], maar is het óók niet een beetje zo dat het aan de valuta ligt en aan het land? De economie is daar wat anders. Misschien verdienen ze daar relatief ook wat minder en kosten alle producten er dus wat minder. Heel kort door de bocht: In het verleden is hier meer inflatie geweest dan daar?

    Neem dit alsjeblieft niet serieus, het is een gokje/stelling en weet zelf niet of het goed of slecht is.
     
  12. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ze laten Perfect Dark niet eens zien op de TGS. Zie het erg somber in... als over 2 maand PD een lauch game zou moeten zijn, dan had ie nu toch wel playable kunnen zijn ofzo? Als PD bij de lauch niet uitkomt dan haal ik eerst geen xbox360 in huis. Rare kennende zou dat wel eens volgend jaar zomer kunnen worden :{

    Naja, zien het over 2 maandjes wel.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    PD laten ze zien op X05 ... PD boeit niet in Azie ... men is daar gek op games al 99 Nights en DOA 4 etc
     
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Hoop dat het idd daardoor komt en dat ze binnenkort bevestigen dat PD een lauch game zal zijn 100%, want eerder preorder ik m'n xbox 360 niet.
     
  15. INXBOX

    INXBOX Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Zegt niks over dat de game bij de launch uit zal komen. Rare kennende van de n64 tijd, houden zich niet zo nouw aan releases. Bij rare ist altijd pas zeker als je de game thuis hebt liggen en niet eerder.
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Als Perfect Dark Zero niet gelijk bij de release uitkomt dan hoop ik dat Quake IV en Dead or Alive 4 wel snel erna zullen uitkomen....en anders doe ik het tot die tijd nog wel ff met m'n oude Xbox games :)
     
  18. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Is GUN geen Lanch Titel??!!
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    2 December, eerlijk gezegd had ik hem wel een aantal weken eerder verwacht. Op 9 november, zoniet dan rond die datum :eek: Nouja, ik wacht toch met de aanschaf dus voor mij maakt het niet uit.
     
  20. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    De launch titels zijn nog niet helemaal bekent!De games in het 1ste bericht zijn de games die te zien zijn op de tokyo gameshow!
     

Deel Deze Pagina