ow ja eindelijk duidelijkheid. ze zeggen niks over de prijs. ze geven nog uitdrukkelijk na dat dit dus de enige criteria zijn. maakt dus niet uit welke prijs!
ik ben ook zo chaotisch als de pest..maar `t is me wat als je die geweldige console voor zo`n 120 euro hebt.. daarom is iedereen als een idioot aant posten om maar meer info te krijgen (ik ben zelf zo`n idioot ) of `t kan.. ik ben echtr gek aant worden. een Xbox voro 12o euro... W00t!!
damn ben me bonnetje kwijt denk ik, ga gewoon het bonnetje van dezelfde winkel van de xbox games editen en veranderen op de pc, lol
Zit net even de telegraaf (papieren versie) te lezen en stond een pagina grote reclame in van dixons over de xbox. Dat de prijs nu 300 euro was, 10% korting op spelletjes (tot 3 mei), tot zover niets ergs. Tot ik linksonder las dat er stond dat er voor de mensen die de box voor de oorspronkelijke prijs hebben gekocht een reward pack was en toen werd je verder verwezen naar de xbox site.....
Ja dat proberen we nou al een week lang aan iedereen duidelijk te maken als je hem voor 299 euro hebt gekocht krijg je dus ook dat reward pack.
--------- je kan er lang en breed over praten. er staat nu op die xbox.nl dat de enige criteria is dat je die box voor 26 april gekocht moet hebben. geen ene verwijzing naar een prijs.
Het kan me ook niet boeien want ik heb hem toch voor de introductie prijs gekocht. Het is gewoon niet handig gecommuniceerd van dixons, die hebben het opeens wel over een prijs als voorwaarde. MS heeft het daar niet over en die rijken uiteindelijk die games uit dus we zien het wel