2 gratis spellen.. Nou niet dus!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door paashaasschaamhaar, 14 nov 2009.

1. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik denk toch dat je hier wat assertiever mag zijn, zoals jij het vertelt laat hun behulpzaamheid wel erg te wensen over en het is dan nog hun fout.

2. blackboss

blackboss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij mag je hem kopen de bundel voor 15 incl. O-)
    Maar ik denk niet dat het aan BCC ligt maar meer aan Microsoft die stuurt die pakketten gewoon zo op!

3. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

De BCC verkoopt dat ding vervolgens aan jou, dus jij hebt met de BCC te maken.
    Het zou ze sieren als ze de hele handel gewoon zouden omruilen. Nu kan hij niet eens spelen. :{

Voor mij in ieder geval een reden om de BCC met dit soort dingen te mijden. :)

4. HIM

HIM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of het probleem al op gelost is maar als je nu naar de winkel gaat met de kassa bon. Kun je de game namelijk gewoon op halen. Wij bij de intertoys hebben namelijk een packet gekregen van Batman en Pure dat we een sticker op de doos moesten plakken dat de game er gratis bij zat. Het probleem is alleen dat ze te laat waren om alle systemen een game mee te geven. Dus als je geluk hebt en er snel bij bent kun je de game nog ophalen. (het doosje waar de games in zaten moest namelijk terug worden gestuurt als je de games erin hade gedaan.) Dus wees er maar snel bij ;)

5. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    ze hebben altijd wel ergens een kast liggen met daarin 2 Xboxen en Playstation. Daarnaast nog met wat geluk de deuzeuit 3 verschillende games. Dus niet de moeite waard.

6. paashaasschaamhaar

paashaasschaamhaar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Al dezelfde middag gedaan.. hadden ze niet meer. Gisteren wisten ze te melden dat ze t probleem bij microsoft hadden gelegd. Maar zij hadden nog niet gereageerd.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Waarom heb je niet je geld terug gevraagd? en bij een andere winkel je xbox gekocht?

8. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Hij had toen al savegames op zijn HDD staan geloof ik..

Deel Deze Pagina