1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2 headsets op 1 xbox?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CHiLL@@P, 6 nov 2004.

1. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    Degene die dat gezegd heeft, moet nog maar eens controleren of zijn draadje wel goed vast zit. Er wordt altijd wel geouwehoert over van alles en nog wat, hoewel er natuurlijk verschil zit tussen de servers. IMO zijn de engelsen over het algemeen het relaxed. Meestal gewoon normaal, dus niet overdreven fanatiek (cheater, niemand kan die bocht zo nemen!) en niet te schelderig (your mum f*cks your...vul hier een willekeurig beroep in...).

En bovendien moet je natuurlijk niet vergeten dat het bij spellen als rainbowsix3: BA erg, errug handig (zoniet onmisbaar) kan zijn als je kan praten met je teamgenoten. Kopen, zekers!

Werkt dit? Ik heb gehoord dat de headsetconnectors enofander speciaal plugje hebben, maar dat weet ik niet zeker. Zo ja, kan je die dingen dan gewoon in elke audiozaak kopen?

Laatst bewerkt: 9 nov 2004
  2. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Als ie erin past dan moet het vrijwel zeker werken...

het enige probleem is dat je dan wel heel dicht op elkaar moet zitten en dat degene met de hoofdcontroller niet al te intensief moet spelen *)

maar ik vind het uberhaupt een beetje wazig dat er maar 1 iemand kan praten per xbox, dat zou toch niets uit mogen maken??

3. Wat iemand eerder ook al zei: Als je je gast met een andere account laat spelen kan die ook gewoon lullen met zo'n headset. Je moet dan dus wel meerdere accounts hebben.

4. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    de plug aan je headset is een gewone stereohoofdtelefoonplug....waarvan 1 signaal naar de microfoon gaat en 1 naar het speakertje...wat wel kan gebeuren is dat als je tegelijk praat het signaal elkaar een beetje gaat verdringen, maar dat valt in de praktijk heel erg mee. Je hoeft niet echt dicht bij elkaar te zitten....er zit een behoorlijk lang snoer aan de headset en ik zit meestal op de bank met mijn medespeler naast me en dan heb je echt nog wel ruimte over....

5. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, thanx. Ga ik binnenkort ff zo een dingetje halen.

6. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    heyhey...w8 even. kijk eens goed naar het plugje van de headset. en dan zul je zien dat dit geen standaard hoofdtelefoonplugje is zoals die van je discman. hij is een stuk kleiner.

7. CHiLL@@P

CHiLL@@P Gamer DeLuxe

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, want het headsetje past bijvoorbeeld neit in je computer ofzo...

8. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    daar zijn ook verdelers voor te krijgen.....ga naar een speciaal zaak...handyman of andere electronica zaak en daar hebben ze deze echt wel.....

9. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    jep, gwoon ff vragen, dan kunnen ze je vast wel helpen

Deel Deze Pagina