1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2 kleine dingetjes

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door alcatel, 6 mei 2003.

1. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0

precies, dat bedoel ik. Gewoon die titels van newbie, hardcore poster etc wat uitbreiden.

anyway sOn heeft natuurlijk gelijk maar ja aan de ene kant blijf ik toch het wel leuk vinden dat ik zoveel posts heb en dat gevoel hebben de meeste hier ook denk ik.

Laatst bewerkt: 7 mei 2003
  2. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Misschien iets in een rpg stijl. Dat je master chief ofzo kiest en dan steeds sterker kan worden.

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Eh nee :)

4. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    wat is er eigenlijk gebeurd met je grootse medaille-plan?
    Echter, alles met een doel lijkt hier loze posts uit te lokken dus ik hoop in de prullebak.

5. sOn

sOn Guest

Leg mij maar eens uit wat er zo belangrijk is aan de erkenning die je krijgt nadat je veel (mayb 50% nutteloze) posts heb behaald, ik ben benieuwd!:)

6. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb ook veel post en ik weet zelf zeker dat meer dan 80% is van nuttige discussie/mensen helpen post,omdat ik best veel aanwezig ben ben ik vroeg bij mensen met problemen en dus kan ik ze zo helpen.Postcount kan wel is belangrijk zijn bij website/opmerking als de 1 over de loop van zaken praat en als ik er iets zou zeggen dat hij zegt dat ik er niks van weet omdat ik hier niew ben.En natuurlijk TGM.Maar ECHT belangrijk nee... .Maar nadelen er aan zijn er ook niet.

Deel Deze Pagina