1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] 2 kleine vraagjes.

Discussie in 'Games' gestart door Iggrffs, 10 apr 2012.

  1. Iggrffs

    Iggrffs YGGR!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal!

    Ik heb eens op internet rondgekeken om mijn eigen vragen te beantwoorden. Helaas kan ik ondertussen door de bomen het bos niet meer zien. Ik vind vooral oude topics uit 200* en vermoed dat deze dus niet meer up-to-date zijn, vandaar dat ik even een nieuw topic aanmaak.

    Mijn eerste vraag gaat over een externe HDD. Ik heb op bol.com deze HDD gevonden. Mijn vraag is dus, kan ik hier films opzetten zoals ik dat wel eens op mijn USB doe en ze gewoon afspelen op mijn xbox? Of moet ik nog op bepaalde dingen letten?

    Ten tweede, ik ben ook opzoek naar een nieuwe TV. Maar ik wil wel mijn laptop, xbox (hdmi) en die HDD erop aan kunnen sluiten. Naar welke specificaties ben ik opzoek en in welke prijsklasse kan ik het beste zoeken?


    Alvast bedankt,

    Iggrffs
     
  2. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Google :)

    Waarom zou je geen films op die hd kunnen zetten?
    Een hd op een tv aansluiten kan niet en elke lcd tv weet ik wat heeft hdmi...

    Overigens als je je vragen kort en praktisch stelt in google krijg je voldoende antwoorden.
     
  3. Iggrffs

    Iggrffs YGGR!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Excuses, ik bedoelde dat ik ze natuurlijk ook wil afspelen via mijn xbox.

    Ik quote nu even een review op bol.com:

    Vandaar ook de inleiding in mijn eerste post, ik zie door alle verschillende berichten de waarheid niet meer. Ik hoopte dat ik hier de juiste antwoorden zou kunnen vinden.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Wat gek, die TV van mij kan dat wel?
     
  5. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Kan op de mijne ook gewoon, ik zou eerst ff naar je TV kijken wat de mogelijkheden zijn.
     
  6. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik heb een 40" van Sumsung met 3 usb poorten en 3 hdmi uitgangen. Kost tegenwoordig geen drol meer. Ik was 550 kwijt geloof ik. Via de HDD speelt de tv zelfs ondertitels mee bij films. Super!
     
  7. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Bedoelde eigenlijks meer het afspelen van mkv's niet mogelijk is door je hd aan te sluiten op je tv :) daarbij wel een mediaplayer of dergelijke nodig. was nog vroeg :)
     
  8. Iggrffs

    Iggrffs YGGR!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ondertussen begrepen dat je je laptop ook via een hdmi kabel aansluit? Weet je de complete naam van je TV nog? Dit is wel echt wat ik in gedachten had.
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2012
  9. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ook dat is mogelijk hoor? Met gemak zelfs.

    Als je laptop een hdmi aansluiting heeft is dat geen probleem. Volgens mij heb ik de Samsung UE40D5000. Hij is 450 zelfs. Geen geld!
     
  10. Iggrffs

    Iggrffs YGGR!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, super bedankt! Nog even 2 weekjes wachten (|:-) en dan kan ik er ook een aanschaffen.
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Inderdaad :lol:
     

Deel Deze Pagina