1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2 spellen verfilmd

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Wooffa, 11 mrt 2004.

  1. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Deze week is bekend geworden dat, na Soul Caliber 2, ook Prince of Persia verfilmd wordt. En dat gebeurd niet door de minste producer namelijk door die van Pirates of the Caribbean. Soul Caliber wordt geproduceerd door dezelfde producer als die van de American Pie reeks.

    Mijn vra(a)g(en) is/zijn nou: Denken jullie dat de films iets worden? En zullen er door de films veel meer mensen geïntereseerd in video games raken (zal Xbox er ook baat bij hebben)?
     
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Het zou erg goed kunnen worden! Ik hoop alleen niet dat het zoiets word als die film Final Fantasy. Die was bagger. Ook denk ik niet dat het erg stimulerend is voor de verkoop van de XBOX, want ik denk dat alleen gamers geinterreseert zijn in dit soort films.
     
  3. Bartho

    Bartho XBW Security

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of x box meer bekender word maar ik denk wel dat een klein deel van de kijkers die niet zo veel spelen nu wel even gaan spelen van wat het nouw is


    En ik weet bijna wel zeker dat Soul Caliber wat word vooral in deze tijd!maar of Prince of Persia wat word dat weet ik niet dat denk ik niet echt maarje weet maar nooit

    Ik hoop datze deus ex gaan verfilmen dat zou echt cool zijn
     
  4. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik geef je het nu op een blaadje dat soul caliber een kuttere film word als prince of persia.

    Ik heb nog nooit een goede film gezien van een vechtspel. Van spellen zoals prince of persia is veel makkelijker om mee te werken en er een goed verhaal van te maken.
     
  5. remco320

    remco320 350Z lover

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, idd. POP zou wel eens wat kunnen worden als ze het een beetje goed doen. PoP heeft altijd wel een goed verhaal en als je dat dan een beetje goed uitwerkt dan kan het wel eens een coole film worden
     
  6. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    HALO the movie!!! dat is wel wat:)
     
  7. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Van HALO en prince of persia kun je goede films maken lijkt me hoor. Concepten lenen zich daar prima voor vind ik.:9
     
  8. bilsplijter

    bilsplijter Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk worden het goeie films, zo zouden ze ook van DOA een film maken.
    Maar daar komt ook weinig van. :'-(
     
  9. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    ik hoor vaker van spellen die verfilmd worden...

    maar alleen Final Fantasy heb ik daadwerkelijk als film gezien...

    (ja, en Mortal Kombat natuurlijk :D )
     
  10. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    PoP kan volgens mij misschien wel iets worden maar over Soul Caliber heb ik een hard hoofd. Krijg je echt zo'n foute Mortal combat achtige film. Je moet volgens mij geen films maken van fighters. Shooters, adventures of rpg's mits met een goed verhaal zijn hier meer geschikt voor. Halo moet volgens mij best iets leuk van te maken zijn.
     
  11. Murdock

    Murdock Metal Up Your Ass!!!

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo: Fall of Reach verfilmd, en dan op Reach de gevechten voor de genarators. Kunnen ze beter direct Peter Jackson op het project zetten.
     
  12. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt van iedere game een goede film maken ,
    als je het de goede mensen maar laad doen.
    veel games movies zijn kut films met een enkele uitzondering.
    ze willen te veel meerijden op het succes van de game ,en dan doet de film kwaliteit er niet toe

    final fantasy was geen slechte film ,je moet er alleen van houden
    deze film was meer voor de japaners en chinezen
    die houden van deze shit
    ook als je kijkt naar de manga tekenfilms deze gaan meestal over mensen,geesten en het volk dat daar weer tussen in zit

    maar ja we zullen wel zien wat dit weer gaat worden
    veel goede hoop heb ik niet
     
  13. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Final Fantasy is tot nu de enige film die mensen fotorealistisch probeerde neer te zetten. Final Fantasy was qua verhaal misschien flop, maar qua technieken hebben zij het CGI-gebeuren van het stenen tijdperk direct de 20e eeuw ingeschopt. En alleen daarom al is het een vette film!
     
  14. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Als ik ff het rijtje afga van games die verfilmd zijn - Street Fighter, Mortal Kombat (is toch verfilmd of niet??), Tomb Raider en ongetwijfeld nog een paar meer die ik vergeten ben - dan zie ik daar niet echt topfilms tussenzitten. Van Soul Calibur weet ik zeker dat daar geen goede film uit kan komen, tenzij je van dom hersenloos geknok houdt (ik dus niet). Prince of Percia heeft zeker weten potentie, als ze het geheel maar met meer inhoud brengen dan Tomb Raider; wat een flutverhaal zat daarin zeg.

    Nee, de eerste écht goede film gebasseerd op een spel moet ik nog tegenkomen, ik blijf dan ook sceptisch.
     
  15. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Het nieuwste spel van Pop spat gewoon *film film!* er vanaf. De hele chemie tussen de prins en de prinses, de actie en een goed verhaal. Dan ook nog de zelfde producent als die van PotC, ik heb daar best vertrouwen in.

    SC kijk ik echt wat anders tegen aan, maar dat doet volgens mij iedereen hier lees ik zo. Misschien moet er eens een goede fighting movie ding achtig komen, maar het zal wel weer niet.. maar ja, gelukkig worden we niet gedwongen om er naar de kijken ofzo :)
     
  16. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    ik denk dat de vergelijking met game toch héél snel is gemaakt bij de beoordeling van de film, en de ervaring die je bij de game heb, verwacht je ook in de film...

    dat gevoel overbrengen op film lijkt me onmogelijk...

    ik zeg LIJKT, want wat niet is, kan nog komen...
     
  17. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Het kan ook best goed gaan hoor, ik vond Resident Evil bijvoorbeeld een zeer gave film.:)
     
  18. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Jerry Bruckheimer toch? Staat niet per definitie voor een goede film natuurlijk :) Bruckheimer is toch meestal van de standaard Hollywood actie-spektakel films, kijk maar naar Pirates of the Caribbean. Maargoed, op z'n tijd kan dat natuurlijk best vermakelijk zijn :) Prince of Percia leent zich natuurlijk prima voor een goede film, het is in ieder geval een origineel scenario.
     
  19. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had liever gezien dat Soul Calibur niet door een Amerikaanse maar een Aziatische Producer werd gemaakt
     

Deel Deze Pagina