1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2 vs 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door sanderson, 23 jan 2009.

  1. sanderson

    sanderson Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe doe je 2 tegen 2 , ik en een vriend thuis tegen 2 andere op internet



    nu kunnen we alleen met zn 2e tegen 1 iemand:confused:

    hoe moet dit?
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Wow, ik word overladen met info uit de startpost...

    Zou het niet ook maar een klein beetje handig zijn om te vermelden om welke game het gaat? The heck, überhaupt om welke console?

    Anyways, sommige games kunnen slipscreen op live (waarbij de 2de speler als guest speelt van degene met de xbox live gold account), andere games kunnen dit niet. Lijkt me sterk dat er een spel is waarbij je splitscreen op live wel tegen één iemand kan, maar niet tegen 2 of meerdere. Maar zolang je niet meld om wel spel het gaat, zal je weinig hulp vinden, vermoed ik ;)
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Die zijn er wel. GOW kan 1vs 1 splitscreen maar niet 2vs 2. Dit komt omdat er geen 4 spelers op 1 console kunnen spelen. Zelfde met UT3.

    En wil je een manier die altijd werkt? neem je xbox mee en sluit hem aan op 2 TV. Sluit ook deze xbox aan op internet en speel met 2 gold accounts.
     
  4. sanderson

    sanderson Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry \o/

    het gaat om fifa 2009

    weet iemand hoe je daar met zn 2e tegen 2 mensen van het ''internet'' kan spelen

    dus

    ik
    vriend thuis op de bank

    tegen

    mens 1
    mens 2

    uit het internet:p

    welke
     
  5. Nethris

    Nethris Guest

    Xbox live - SAB Online team play.
    Create session, doe alle instellingen.
    Invite je vrienden, dag.

    Zo moeilijk is het niet.
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Uit het internet nog wel? Interpunctie is trouwens ook geen overbodige luxe...
     

Deel Deze Pagina