1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] 2 xbox live gametags

Discussie in 'Games' gestart door Trossarms, 15 dec 2003.

1. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Kan je met je account op een MU bij iemand anders gamen zonder die account eerst naar die Xbox HD te moeten kopieren en achteraf dus weer moeten wissen?

@Pejannl: Volgens mij slaat hij alleen de laatste 4 cijfers op van je CC. In ieder geval vraagt hij daar regelmatig om als je iets met je account wilt doen. Vraagt hij ook niet om die cijfers bij downloaden van betaalde content?

2. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij slaat je Xbox helemaal geen credit card gegevens op, maar staat je volledige credit card bij MS op de server.

Dat gedoe met die laatste vier cijfers is alleen bedoeld om te controleren dat jij rechtmatig toegang hebt tot de accountgegevens. Maar de feitelijke controle gebeurt volgens mij op de server van MS en niet op jouw Xbox.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Klopt als een bus ... de laatste 4 cijfers worden gechecked op de server in redmond

4. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Eerst zeg je dit:
    Dan zeg je dat:
    Je bedoelt bij het eerste zeker iets anders dan bij het tweede?

5. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ja, bij de 2e post was ik inmiddels wat beter geinformeerd dan bij de eerste post.

Staat overigens als een paal boven water dat als iemand zijn account gegevens op mijn Xbox zet dan is de kans dat ik van zijn account gebruik (of misbruik!) kan maken groter dan wanneer ie dat niet doet.

Dus je kopieert niet rechtstreeks je credit card gegevens, maar indirect stel je je credit card wel beschikbaar aan een ander.

6. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ok, ik snap hem! thx! Gewoon spelen vanaf je memory unit dus!

7. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    Bij Unreal wel ??? ohhh ja hoedan? en bij MM3 ? hoe doe jij dat dan?
    kijk bij Mechasaulth dat klopt maar bij MM3 en Unreal is het mij nog niet gelukt, sorry maar als het jou wel lukt zou ik het graag eens willen horen ok.

even ter info:
    Bij de weg op een XBOX hard drive kunnen 8 Live acounts en op een XBOX MU (memory Unit) 1 dus in totaal kan je er 16 zonder head set en 12 met head set krijgen op je XBOX LOL

en uit veiligheids overwegingen kan je op een creditcard maar 10 accounts aan maken.

lijkt me duidelijk

Deel Deze Pagina