whahahahaha! Dat zal minder dan 10% zijn, zoniet minder. echt vette uitspraak on-topic: zal wel 2% zijn ja, op xbw zinn ook maar 4 vrouwen ofzo
Tijdens promoties heb ik ook gemerkt dat er meer vrouwelijke gamers zijn dan ik had gedacht.. en niet de lelijksten ook of vriendinnen die voor hun vriendje een box kopen... ben ik ook tegen gekomen... beter zo'n vriendin hebben
Girlz and Halo Great... Zie je je vriendin zich al helemaal opfokken als ze aliens aant knallen is. Bij multiplayer wel laten winnen, anders gaat dat percentage snel omlaag.
Sjoerd doe niet steeds zo wannabee a mod achtig, dat is echt irritant, we hebben het over vrouwen op de xbox, helemaal ontopic dus.
Ok gastjes, als jullie beiden je niet gedragen gaat deze trhead hoe dan ook dicht hoor, misschien zelfs meer als jullie problemen hebben met elkaar los je dat buiten xbw op, je spreekt ergens gezellig af, bespreekt de regels en mept elkaars tandjes uit maar los jullie problemen ergens anders op
Jonge jij bepaalt dat niet. Ik reageer op een antwoord en dat mag. Jij gaat me hier lopen corigeren en dat is offtopic dus nu kappen met dat gemoddereer
Ok zorry we houden al op [EDIT] Ik zeg het en ik doe het, ik zal editten.die ene was al weg voor dat ik uw post zag. vandaar.
Lees dan eerst alle posts, mijn post stond er eerst. Daarbij als een mod je terecht wijst dan delete je dat niet Gedraag je nu eindelijk, als je nog eens waagt een mod zijn edit te deleten dan zwaait er wat. Lees de FAQ daarbij lijk je nooit te kunnen editen, maar als een mod je edit kan je plots wel editen en mijn edit deleten, ik zal het dan maar hier zetten: 1 gedraag je 2 doe vriendelijk tegen de andere users 3 luister naar de mods 4 lees de FAQ 5 aantal posts zijn niet belangrijk 5 wat je post wel voorlopig is de inhoud van je posts niet veel soeps, werk er aan zo zal je niet in the green mile komen hoor als dat je objectief is ik edit niet voor Jan Pietje snot, zodat jij het kan weghalen, laat edits van mods staan! en kom niet met het flauwe excuus dat hetn een ongelukje was want je hebt het bij een andere mod ook al geflikt
20% vind ik ook wel erg veel ken eigenlijk geen 1 iemand die een xbox heeft en vrouw is Alleen me zusje ssx tricky jippie maar die worden er denk ik niet bij gerekend want alleen vrouwen met een xbox zelf worden denk ik meegerekent in deze topic ofniet?