Jammer van BF1943 dat je alleen Wake Island kan spelen (al is dat wel meteen de beste map van BF1942 )
Ik zit met name te wachten op het volgende: - Prototype - GTA IV DLC Pack 2 - Modern Warfare 2 - Maffia 2 - Battlefield 1943. Al met al wel een leuk jaartje moet ik zeggen
Wat ik moet hebben en dan is ME2 pas in 2010: - Assassins Creed 2 - Mafia 2 - GTA IV Content - Mass Effect 2 Dat is alles wat ik echt moet hebben en sowieso 100% zeker zijn dat ik die koop. Dan heb ik nog een lijstje waar ik het nog niet zeker van weet. Zal sowieso uiteindelijk allemaal wel checken lijkt mij. - Bioshock 2 - Modern Warfare 2 - Max Payne 3 - FIFA 10/PES 10 - Red Dead Redemption - Dead Rising 2 En volgens mij ben ik nog wel wat vergeten.
Dus... Harry Potter Assassin's Creed 2 Guitar Hero Smash Hits Guitar Hero 5 Prototype Call of Juarez: BiB Bioshock 2 Borderlands Halo 3: ODST Mass Effect 2, Red Dead Redemption en Mafia 2 zijn pas voor 2010. En LEGO Harry Potter. Die nieuwe Pirates...Geen garantie dat het dit jaar komt. Of dat ie goed wordt, maar: Titels waar ik op hoop (E3, doe je ding) Mirror's Edge 2 Dead Space 2 Een stand-alone HP titel Enne...meer kan ik niet bedenken, maar er zal vast veel meer zijn, [GT]49684[/GT]
Voor mij is dé game van 2009 Battlestations: Pacific. Riddick was ook erg cool. Verder moet ik het nog eens erg goed bekijken.
Dus nu voor 2009: - Assassins Creed 2 - Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony - FIFA 10 of PES10 Dat is het enigste, MW2 weet ik nog niet zeker.
Ik kijk erg uit naar MW2, en guitar hero: Smash hits en Guitar hero 5, en voor de rest weet ik het eigenljk nog niet, mass effect lijkt me geweldig maar die komt pas volgend jaar Bioshock 2 ook!!
- Assassins Creed 2 - Mafia 2 - GTA IV Content - FIFA 10/PES 10 - Modern Warfare 2 komen zowiezo. Fifa / Assasins Creed gelijk denk ik. Mafia 2 mischien ook, de rest denk ik later of via de bazaar ofzo. Daarnaast: - Bioshock 2 (eerst 1 nog spelen..) - Splinter Cell - Battlefield 1943. - Army of Two 2
Ik denk dat Army of Two The fourth day word uitgesteld hoor was bij deeltje 1 ook 3 keer uitgesteld ongeveer, maar zit wel op die game te wachten\o/
Zo, even een nieuw lijstje gemaakt voor titles waar ik op wacht (c/p van ander forum waar ik het had neer gezet) Instant buys / Which I want to have as soon as possible Bioshock 2 Modern Warfare 2 Halo: ODST Halo: Reach Gears of War 3 Prototype (pre-ordered The Elder Scrolls 5 Games I'll most likely buy, and where I am very, very interested on Crysis 2 Crackdown 2 Dragon Age: Origins Brink (unless I really dislike the setting) Battlefield 1943 Mass Effect 2 New Fallout Assasins Creed 2 Games to keep an eye on which look interested Left 4 Dead 2 Metal Gear Solid Star Wars: The Old Republic Split / Second Alien vs PRedator Splinter Cell: Conviction Shadow Complex
Titels die ik zowieso ga kopen dit jaar zijn: Red Dead Redemption OFragon Rising Bioshock2 Batman:Arkham Asylum Borderlands Splinter Cell Conviction Assasins Creed 2 Forza 3 Fifa 2010 Modern Warfare 2 Bad Company 2 Mafia II L4D2 en dan is er nog een hoop waar ik de releasedatum niet van weet zoals Dragon Age, Lost Planet 2, Dead Rising 2 etc etc.... dus al met al wordt het weer een geweldig (na)jaar. wel bizar hoeveel spellen er weer in de laatste maanden van het jaar uitkomen,kan zo maar zijn dat je in de laatste 3 maanden 15 spellen koopt en de maanden ervoor echt aan het zoeken bent naar iets leuks om te spelen
zou kunnen, enige wat ik weet is dat hij bij gamehubs al te preorderen is voor weinig dus meteen gedaan. Maar ik zou het prima vinden als hij ergens volgens jaar komt
Van dit lijstje worden er sowieso wel wat uitgesteld dus dat komt dan mooi uit.. Mafia en Red Dead gaan 2009 niet halen.
Conclusie: 2009 word een goed jaar. Topic kan een slotje krijgen, we weten nu wel dat we na de jaarwisseling bankroet zijn. Geen zin om lijstje te maken, Sint heeft het wel in het grote boek en ik ben te lui om 10+ games op te noemen.
Wat ik moet hebben: - Splinter Cell Conviction - GTA The Ballad Of Gay Tony - Saboteur - Assassins Creed 2 Valt nog best mee dit jaar. Dan zal ik lijkt mij wel weer ook gaan voor een FIFA/PES, Modern Warfare 2 en Bioshock 2. Al zal ik Saboteur niet snel kopen, EA game. Niet regiovrij en geen zin om daar 50/60 euro aan te besteden. Splinter Cell ook nog niet eens 100% zeker. Ach we zien wel
O ik zocht al een lijst met alle releases... Mijn keuzes: Zekerheidje: - Modern Warfare 2 - Bioshock 2 - Assassin's Creed 2 - Forza Motorsport 3 Waar ik even mee wacht: - Wolfenstein - Splinter Cell - Saboteur - The Elder Scrolls 5 - FIFA/PES Die ik zal bekijken: - Batman - GTA DLC - Operation Flashpoint - Call of Juarez 2010 - Alan Wake - Mafia II - Red Dead Redemption Ben blij dat Red Dead Redemption en Mafia 2 zijn uitgesteld lol.