2009 valt voor mij tot nu toe tegen. De 2 games waar ik het meeste plezier aan heb gehad zijn Dead Space en Mirror's Edge, beide games van 2008.
Voor dit jaar komt sowieso nog. Halo 3: ODST en AC II.
Titels die verder in mijn gedachten rondzwerven:
- Army of Two 2 (een topper voor mij, maar net niet de AAA game wat AC II wel is).
- Brutal Legend; erg leuke game, maar ik weet nog niet of ik em dit jaar haal.
- Zelfde voor Splinter Cell. Aangezien het normaal gesproken niet mijn genre is.
- Borderlands ziet er erg goed uit, maar ik wacht wat meer info over de SP af.
- Bioshock 2 wordt dan denk ik wel weer een must.
- Batman ziet er uit als een goede game, maar... Het is Batman.
- Call of Juarez. Game die ik sowieso ga kopen, maar het is geen game waardoor je kan zeggen dat 2009 er écht beter van wordt. Mensen zullen niet terugkijken en zeggen 'wow, weet je 2009 nog? Toen kwam CoJ uit! '
- Venetica. RPG met een leuke setting. Als ie goed wordt uitgewerkt een must-buy.
- Divinity II. Een RPG, niet een unieke setting, maar lijkt een erg goede game te gaan worden + en ik wil gewoon weer eens een goede RPG.
- Tropico 3. Natuurlijk afwachten hoe de omzetting naar de consoles gaat, maar ziet er leuk uit.
- Forza 3...Ik ben met Forza 2 met de hype meegegaan en de game toch gekocht. Terwijl ik niks met sims heb. Hopelijk doe ik dat niet weer.
- Ghostbusters. Leuke game. Maar niet full-price.
Dan heb je nog de muziekgames.
- Guitar Hero 5
- The Beatles: Rock Band
- DJ Hero
2010...
- Mass Effect 2
- Red Dead Redemption
- Mafia 2
- Just Cause 2
- Alan Wake
- Crackdown 2
- The Saboteur
- Halo: Reach
- Pirates of the Caribbean: Armada of the Damned
Wat wordt hopelijk nog aangekondigd...
- Gears of War 3 (2 jaar tussen 1 en 2, 2 jaar tussen 2 en 3?)
- Dead Space 2
- Mirror's Edge 2
- Bully 2 (verander niet te veel!)
- Kameo 2 (of nieuwe Banjo) Wishful thinking... Zit al 4 jaar tevergeefs op Kameo 2 te wachten.
- TES 5
- Nieuwe Spidey
- I am Alive
Laatst bewerkt: 29 jun 2009