Ik heb nog geen enkel spel uit 2009 gekocht, zoiezo hou ik me nooit bezig met releases van games e.d. Ik heb tot nu toe geen enkel filmpje van AC2/MW2 gezien, laat me wel verrassen rond die tijd. De enige game die me op dit moment wat aanspreekt is Prototype, maar ik heb hier nog wat games liggen die ik nog moet uitspelen dus die kan wachten .
Ik heb ook nog geen enkel spel gekocht in 2009. Zit nu te twijfelen over Call Of Juarez: Bound In Blood en Ghostbusters. Beide vindt ik niet het volle pond waard. Dus die komen als ze goedkoper zijn. Gelukkig komen er nog wel enige toppers aan. Vast niet allemaal in 2009, maar ik kijk zeer uit naar deze spellen. - Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - Red Dead Redemption - Mafia II - Brutal Legend - Dragon Age: Origins - BioShock 2 - Assassin's Creed II - Mass Effect 2
Niets gekocht tot op heden. Arcade games en map packs uitgezonderd. In het aankoopvizier voor de rest van het jaar: - Pro Evolution Soccer 2010 (en ik kijk met een schuin oog naar FIFA 10) - Modern Warfare 2 - Assassins Creed 2 - Splinter Cell: Conviction
Dit jaar gekocht: Tales of Vesperia Star Ocean - The Last Hope Red Faction - Guerrilla Prototype Resident Evil 5 Guitar Hero - Metallica F.E.A.R. 2 - Project Origin Afro Samurai Halo Wars Sega Megadrive Ultimate Collection Dit jaar nog kopen: FIFA 10 PES 10 Guitar Hero V Assassin's Creed II Call of Duty -Modern Warfare 2 Need for Speed - Shift Mass Effect 2 Dragon Age - Origins Splinter Cell - Convinction Tekken VI En vast wel nog meer .
Zo, nu weet ik het zeker. 2009 wordt kut. Bijna alle AAA games worden uitgesteld. Spreiding van de games kennen ze in deze industrie blijkbaar niet Begin 2010 wordt nu dus echt veel te duur. MW2 en AC2 komen nog wel, maar voor de rest is er weinig om écht naar uit te kijken. Dat is wel wat anders dan de afgelopen jaren
Dit jaar gekocht. Gears of War 2 Resident Evil 5 Guitar hero World tour Band pack. Gears of war 2 hele tijd online gespeeld. En sinds gister Guitar hero. Dit jaar misschien Fifa 10 kopen, maar 100 % voor Modern Warfare 2!
Dit jaar gekocht/geruild qua recente titels: Gears of War 2 Resident Evil 5 PES 2009 Street Fighter IV Mirror's Edge Midnight Club: Los Angeles Spiderman: Web of Shadows Star Wars: The Force Unleashed Naruto: The Broken Bond Heb nog veel meer geruild op de Xbazar . Wat ik ga kopen (hoeft niet persé op release te zijn ) Assasin's Creed 2 Pure *Deze is oud maar moet ik nog kopen * Prototype Modern Warfare 2 Fifa 10 (Misschien)
odst, ac2, mw2, uncharted 2, gta IV DLC, fallout 3 dlc is al meer dan ik aankan dit jaar voor wanneer staat me2 nu?
+ Operation Flashpoint 2, Batman: Arkham Asylum, Forza 3, Fifa2010, Left 4 dead 2 etc etc etc Je bent gewoon te kieskeurig
ODST is 'maar' een uitbreiding, dus ik verwacht er niet al te lang mee bezig te zijn. AC2 must-buy natuurlijk en over MW2 twijfel ik nog. In de rest geen interesse. Maar mijn probleem is niet echt dat er dit jaar 'weinig' uitkomt, maar dat begin volgend jaar te veel komt. ME2 staat voor Q1 2010. Er is volgens mij nog niks specifiekerigers bekend. Jij hebt geen smaak. Geen enkele game in dat lijstje ga ik kopen
Recente spellen gekocht/ geruild Skate 2 Prototype Red Faction Guerilla Forza 2 Call Of duty 4 Halo 3 Fallout 3 Spellen die ik nog ga kopen: Assasin's Creed 2 Call Of Duty MW2 Operation Flashpoint Dragon Rising Maffia 2 Need 4 Speed Shift
Kon even geen geschikt topic vinden, dus dan hier. Ben benieuwd wat het is. Hopelijk wordt het niet weer zoals die Epic aankondiging een XBLA game. Best leuk natuurlijk, maar niet iets waar ik op zit te wachten Rare, kom op! \o/ Laat me die nieuwe Kameo zien
Zo, ik kan eindelijk een lijst maken met games gekocht in 2009! Mijn eerste: Call of Juarez: Bound in Blood
Ik heb dit jaar maar 3 spellen gekocht(goedkoop daar wacht ik altijd op) Dead Space,Lego Indiana Jones en Saints Row 2. De spellen die ik nog wil zijn: Tales Of Vesperia Eternal Sonata Streetfighter IV Ghostbusters Harry Potter en de Halfblood Prince Maar ik wacht meestal tot die spellen wat ouder zijn en dus ook goedkoper.
En ondertussen blijven games maar uitgeschoven worden naar Q1/Q2 van 2010. Mafia 2, Mass Effect 2, Red Dead Redemption, Crackdown 2 en Splinter Cell. En dan ben ik er vast nog een paar vergeten. Er is gewoon bijna niks meer over voor mij in 2009. Assassins Creed 2 is zeker en de content van GTA. Dat is het eigenlijk, en even kijken hoe FIFA10 is en dan heb ik alles gehad wat ik wil in 2009. Kan ik meteen gaan sparen voor begin 2010. Shit, en dan vergeet ik ook nog even Q3/Q4 2010 waar vast wel wat tofs zal uitkomen, aaaaaaaaaaaaaaaah.
Damnit, Crackdown 2 is ook doorgeschoven . Blijft alleen Asassin's Creed 2 en Modern Warfare 2 over in mijn geval..