1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2009: Een goed jaar voor de 360?

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 25 nov 2008.

1. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus wat gaan er trouwens veel goeie games uitkomen volgend jaar , ik denk dat het een beter jaar word als deze , Damn

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    thnx. :)
    En er zitten idd genoeg multiplatform games bij. Misschien er inderdaad bij zetten.
    Dacht ik ook net aan, en dat terwijl het gametopic van mij zelf is 8)

En ik zet dit ook even hier:
    Deze lijst is nog niet alles. Er gaan (misschien) nog andere games uitkomen waarvan gewoon té weinig bekend is. Soms zijn het alleen geruchten.
    En dan doel ik op: Doom 4, Thief IV, Duke Nukem Forever, PGR5, Forza 3, een F1 game, Army of tutu, nieuwe Call of Duty, Guitar Hero V.
    Ook heb ik alle jaarlijkse games er niet bij gezet. Fifa, Pes, NHL, NBA enz. enz.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Vet? Ja. Nieuwe mijlpaal? Nee.

Anyway, je bent Star Ocean 4 vergeten, dat is toch wel een schande, aangezien het zo'n grote game is (groter dan veel van de games die nu in het lijstje staan)

En Final Fantasy XIII zal hier waarschijnlijk pas in 2010 komen...

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben niet zo thuis in dat genre. Sorry :p
    Ik ben nu links naar de gametopic en de officiele websites aan het toevoegen + op welke platforms de games uitkomen. Daarna ga ik XBW na om te checken welke games ik nog meer gemist heb. ;)

5. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Er komen nog games genoeg uit dus dat komt goed.Hopelijk komt doom 4

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Komt FF in 2010?!?!? :eek:

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.714
    In Japan is er niet eens een vaste datum gesteld voor 2009, dus het zal me niks verbazen als ie in het westen pas aan het einde van dat jaar, of zelfs in 2010 komt.

Ik hoop trouwens dat ik het ooit nog eens mee mag maken dat Shenmue 3 in een van deze lijstjes komt te staan.

8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Wordt vast wel een goed gamejaar, alleen zijn de echte MS games nog niet eens aangekondigt (op halo wars etc na) dat zag je ook wel dit jaar met bv, gears of war 2 die hetzelfde jaar aangekondigt werdt + uitkwam.

Ik hoop wel dat sega weer eens met wat leuks komt aanzetten al kan ik niet wachte op de nieuwe sonic, maar ik hoop toch echt weer eens op van die dreamcast klassiekers. (vervolgen dus) Vooral jet set radio ^^.

Laatst bewerkt: 26 nov 2008
  9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.714
    Sega is kut, dus die komt toch niet ;)

10. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

Deze game moet zeker nog even in het lijstje komen.

Fuel van Codemaster

[GT]<object classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0" id="gtembed" width="480" height="392"> <param name="allowScriptAccess" value="sameDomain" /> <param name="allowFullScreen" value="true" /> <param name="movie" value="http://www.gametrailers.com/remote_wrap.php?mid=38526"/> <param name="quality" value="high" /> <embed src="http://www.gametrailers.com/remote_wrap.php?mid=38526" swLiveConnect="true" name="gtembed" align="middle" allowScriptAccess="sameDomain" allowFullScreen="true" quality="high" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash" width="480" height="392"></embed> </object>[/GT]​

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Heb je wel gelijk in, als je na gaat wat ze dit jaar allemaal gemaakt hebben. Dat tennis game was echt niks en ga zo maar door. Ze hebben nog genoeg producten oude games die ze een vervolg kunnen geven waar fans echt op zitten te wachten. Maar vaak proberen ze iets nieuws wat nou'ja best wel slecht is xD. Bayonnete is volgens mij ook van sega of niet?

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Zo indrukwekkend vind ik het lijstje voorlopig niet.
    Van de titels die er staan ga ik Mafia 2 en BioShock 2 zeker halen, net als Wolfenstein 2 (_O_). Wolfenstein wordt de topper van volgend jaar, Gears eet je hart uit.

Twijfelgevalletjes:
    Alan Wake
    Beyond Good and Evil
    Operation Flashpoint 2

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Échte toppers als een Gears of War / Halo ontbreken inderdaad nog.
    Maar er zit iig wel heel veel potentie in deze lijst. Nu zullen zeker titels gaan tegenvallen of uitgesteld worden, maar de potentie is er.

En zoals gezegd moet MS nog hun games voor 2009 aankondigen. Tel daarbij de al bestaande lijst op, en je hebt wederom een top jaar. \o/

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Halo en Gears of War zijn totaal niet mijn type game, dus daar hoef je bij mij niet mee aan te komen. Maar als Wolfenstein echt net zo goed wordt als good old Return to Castle Wolfenstein... :+

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het is misschien niet jou type game, maar het zijn wel degelijk toppers. ;)
    Dé games waar het gros van de 360 bezitters naar uitkijken. Die mist er voor mijn gevoel nu nog.

Dus MS, kom maar op met wat leuke aankondigingen. O-)

16. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0

p,cies... graag iets met pgr5 en Thief IV
    heb de hoop op Rallisport challenge 3 definitief opgegeven :'-(

17. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk staan er in deze lijst geen games die me echt super aanspreken zoals andere games dat deden, maar Borderlands en Maffia 2 lijken me wel wat. Verder niks, maar goed ook.. voordelig jaartje :D

18. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ja GTR is echt hardcore van wat ik begrepen heb,en ik weet niet of dat wat voor mij is omdat ik steeds meer de fun factor verkies dan realistisch racen.
    Wel moet ik zeggen dat Le Mans op de eerste playstation echt superb was,ja daar mogen ze ook wel een vervolg op geven.

Tja F1 2009,als je echt als coureur je eigen career kan beginnen in een eigen Formule bolide dan zou ik dat zeer gaaf vinden,maar je speelt altijd een coureur na wat ik zo minder vind helaas.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Weet iemand hoe het met GTR zit... Ik las dat ie gecanceld was (mss al een oud bericht) en de site doet het niet meer: http://www.10tacle.com/gtr-game/

En was Simbin niet de ontwikkelaar? Die zijn nu bezig met Race Pro. Of is dat hetzelfde? :9

*confused*

Dus de vraag: Bestaat de game nog? Ik had em al uit voorzorg uit de lijst verwijdert. 8)

20. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Waar ik benieuwd naar ben:

Operation flashpoint Dragon rising:
    sterke punten: graphics, grootschalig, realisme
    mogelijke zwakke punten: te grootschalig, lage framerate

Forza 3 als hij uitkomt:
    sterke punten: compleet pakket voor de autoliefhebber. mogelijk grafisch verbeterd
    mogelijke zwakke punten: een sterk deja vu gevoel. Zelfde saaie circuits etc.

UFC 2009 Undisputed:
    sterke punten: volledige licentie. Mooie graphics. Eindelijk weer een ufcgame!
    mogelijke zwakke punten: Gameplay issues, slechte careermode. beperkte Create a fighter.

Fight night round 4:
    sterke punten: Verbeterde graphics en realistischere gameplay, mogelijk verbeterde careermode en A.I
    mogelijke zwakke punten: nog steeds saaie careermode, slechte A.I, Beperkt Roster van boxers.

Call of duty 6:
    sterke punten: Infinity ward, nog intenser, nog mooier, vernieuwend
    mogelijke zwakke punten: - ---

Mafia2:
    Sterke punten: Nieuwe mafiagame! Sfeervol, uitgebreid.
    mogelijke zwakke punten: Technische issues, lage framerate, beperkte multiplayer

Deel Deze Pagina