Dat nieuws staat al vele dagen op de frontpage van Xboxworld hoor. Ik vind 't overigens ook érg goed nieuws! Crackdown is één van de weinige games die ik na het uitspelen ervan nog veel heb gespeeld. Dus die game kan zich scharen naast games als Oblivion! Ik vind de stijl van Crackdown echt geweldig. Het heeft iets eigens en daar moet de ontwikkelaar trots op zijn.
Toch even mijn voorlopige verlanglijstje aanpassen: Assassin's Creed 2 Borderlands Divinity 2 Harry Potter and the Half Blood Prince Maffia 2 Mass Effect 2 Splinter Cell: Conviction UFC 2009 Undisputed Ik vond Assassin's Creed erg vet. Een aantal nadelen waren er wel, maar als ze die puntjes verbeteren (teveel routine voor elke assassination bijvoorbeeld) denk ik dat het echt weer een topper kan worden. De nieuwe setting lijkt me ook interessant. Als ik de beschrijving lees lijkt Borderlands me gewoon erg interessant. Divinity 2 lijkt me gewoon weer een goede RPG en ik heb wel weer eens zin in een goede RPG . Ik moet ook gewoon een Harry Potter hebben op mijn xbox . Had de eerste 2 op de computer en vond het echt te gek. Maffia 2 lijkt me ook erg vet. Mass Effect heb ik niet gespeeld, maar met al die positieve reacties op 1 wil ik toch wel even 2 uitproberen. Splinter Cell ook altijd erg vet gevonden. Heb de laatste 2 geloof ik niet gekocht. Dus hier weer oppakken. En UFC omdat ik gewoon zin heb weer in een realistische fight game.
Ik wil hebben Halo wars NIeuwe splinter cell (hoewel wrsch in 2010 komt) COD:MWF2 HaloDST Half-life2: ep3 Bioshock 2 RE5 Race pro (ff afwachten wat de beoordelingen zijn) Sreet fighter 4 Forza2 Trek van deze lijst de spellen af die tegenvallen en later uitkomen, hoewel die kans heel klein is omdat ze zich bijna allemaal al bewezen hebben zie voorgangers. Doe daarbij alle spellen die mij weten te verassen/ mij nog niet bekend zijn. AC2 al in 2009 trouwens?
Ehm... Weet niet wat je boos zit te doen, maar die quote komt ook direct van XBW. En die heb ik ook al vele dagen geleden gepost. http://archief.xboxworld.nl/news/11192/ruffian-games-gevormd--crackdown-2-in-ontwikkeling/ Nu dan weer dit: Wie het doet maakt het niet uit, zolang het maar goed wordt en snel komt. Iemand trouwens bekend met The Dark Eye? Er is net een vervolg aangekondigd; The Dark Eye: Demonicon. Geen idee wat ik er van moet verwachten.
Ben zeer benieuwd,samen met Mass Effect 2 worden deze de games voor me. En voor de PS3 wacht ik met smart op Gran Turismo 5,maar of die daadwerkelijk in 2009 uitkomt is nog de vraag.
Help me even. Mass effect 2 wordt door Bioware gemaakt en ook Dragon Age die beiden voor 2009 gepland zijn. 2 verschillende teams van Bioware of hoe zit het?
ik denk niet dat mass effect 2 in 2009 zal uitkomen, daarvoor is er nog veel te weinig bekend over de game. ik verwacht dat nadat dragon age is uitgegeven, ze zich volledig op mass effect 2 storten.
Hopelijk worden er een paar leuke grote titels aangekondigd. Mass Effect 2 lijkt iig al een zekerheidje voor die show. Assassin's Creed 2 misschien? Forza 3? Verder weet ik zo snel niet wat ze qua grote titels nog zouden kunnen aankondigen. Army of Tutu exclusief voor de 360? (ja ik wacht op die game)
Beyond good and evil vond ik echt een briljante game voor de gewone X Box,slapeloze nachten heeft het me bezorgd net als KOTOR 1 al deed. Nu ik Dragon age zijn verhaal gelezen heb,en zijn ervaringen kwa gameplay wat het belooft kan ik nu echt niet meer wachten.Maar wat ik er nu over weet word het voor mij een zekere Mass Effect beater,de setting,verhaal verloop met de keuzes wat voor char je kiest boeien me nu al veel meer.Ja ik weet het is wat vroeg om hierop in te gaan,maar het thema pakt me veel meer dan Mass Effect alhoewel je ze dan eigenlijk niet kan vergelijken.Al zou Dragon age minder worden in zijn keuzen en gevolgen,dan nog zou ik daarvoor gaan omdat ik nu eenmaal liever een Melee fighter ben.