Is met Ryo Hazuki. \o/\o/\o/\o/ Iedereen kopen dus om Ryo Hazuki, misschien komt er dan nog een Shenmue 3!
In de startpost? Ja hoor, die staat daar. Zo een kartgame lijkt me op zich wel leuk, alleen SEGA heeft geen leuke characters. Mja, Banjo zit er idd in... is tenminste 1 personage waar ik het niet erg van vind om mee te racen.
Als ze Yu Suzuki erop zetten wel, hoor. Maarja, helaas laten die eikels bij Sega die legendarische man een beetje wegrotten...
Wow, nice gedaan Dulle! Ik ga denk ik zeker Alan Wake, I am alive en Just Cause II kopen En dan wordt het moeilijk om te kiezen. Halo Reach heeft zeker mijn aandacht maar er zal ongetwijfeld weer meer MP inzitten en aangezien ik alleen offline speel, geen goed gedacht. Final Fantasy kijk ik ook naar uit, nog nooit 1 gespeeld, dus misschien bij deze... Verder nog Fable III, Metal Gear Solid, Splinter Cell en Bioshock II. Maar die zullen me allemaal nog wat moeten overtuigen om effectief te kopen. Oh en Batman AA II niet te vergeten! Koop ik zeker, de eerste was geniaal. 2010 wordt een mooi gamejaar
de 5 die ik ZEKER op de RELEASE ga binnen halen: 1. MASS EFFECT 2 2. Mafia 2 3. Batman Arkham Asylum 2 4. Star Wars Force Unleashed 2 5. Splinter Cell : Conviction om in de gaten te houden : Spec Ops : The Line ... ondanks dat het deel op de DC zo K-U-T was I Am Alive Red Dead Redemption Halo: Reach ... Met ODST vond ik de kwaliteit van de HALO games wel wat minder worden ... en ik hoop op nieuws van Gears of War 3..
Denk dat je zo een topic elk jaar kan maken. Even lijkt het tegen te vallen, maar als je dan alle games in een lijst opsomt, zitten er toch steeds weer flink wat toppers bij (is vaak ook zo voor grote gamebeurzen). Vond 2009 ook een prima jaar qua games. Voor zover ik me kan herinneren heb ik geen slecht jaar meegemaakt.
He verdorie, inderdaad. Waar haal ik het geld en de tijd vandaan. Dat is ook het plan. Is toch leuk zo een vooruitblik? En om later terug te kijken wat we op dát moment verwachtten. Maar ik kan niet zeggen dat het tegen lijkt te vallen.
Leuk topic Dulle, thanx. De eerste lastige keuze waar ik dit jaar voor kom te staan, Bayonetta of Darksiders!? . Word overigens ook een leuk jaar voor de Hack & Slash liefhebber heb ik het idee, een nieuwe N3 en een aantal nieuwkomers. Voor mijn gevoel is Ninja Gaiden 2 nog steeds de laatste game die het noemen waard is.
Je koopt Bayonetta voor 45 euries, speelt hem uit, verkoopt hem voor 30 euries op marktplaats of hier op het forum en koopt dan weer Darksiders voor 45 euries. Totale kosten: 15 euro met nog wat verzendkosten erbij. Succes. :b:
Vond 2009 wel een oke jaartje. Uncharted2/Halo ODST/Cod mw2. best leuke games (maar ik begin shooters zat te worden imo). Mijn interesse ging meer naar wat andere topgames. Batman AA, Street fighter IV, Dragon Age, Zelda Spirit tracks Zit ook nog te denken om AC 2 en demon's souls te gaan halen. maar eerst nog ff DA uitspelen. 2010 ziet er ook wel oke uit: - Batman AA2 - Star wars: TFU2 - Mass effect 2 - Bioshock 2 - Mafia 2 - Splinter cell Conviction (whats up with all the 2's )
Metal Gear Solid: Rising Dead Space 2 Splinter Cell: Conviction Fijn, niet echt een groot lijstje. De enigen die ik zo'n beetje ga kopen, maar er zijn nog veel meer vette releases zoals Final Fantasy XIII. :3
Klopt, dat is mijn planning, daarom is het ook een 'of'. Welke moet ik als eerste kopen!? Ik denk dat het Darksiders word.