2010: Beter dan 2009? (56k warning!)

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 dec 2009.

1. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    En ik maar denken dat mijn mening ook persoonlijk was... :'-(

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    En ik maar denken dat jullie wel wisten dat slowchatten niet kan. :+

3. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Het was een soort van discussie! :+

Anyways.... 2010 is tot nu toe niet echt veel aan IMO, mw2 is het enige wat ik nu eigenlijk nog speel (ook al is het een kut spel) //edit oh die kwam nog uit 2009 :+, maar CoD: Black Ops en FIFA 11 moeten nog komen, standaard spellen die ik elk jaar koop dus die kunnen nog een hoop goed maken. :cool:

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Alleen Mafia 2 deze maand voor mij, als ik zin heb. Heb echt ontzettend veel liggen (MGS4, God Of War 3, Killzone 2, InFamous, Ratchet & Clank, Little Big Planet, Heavenly Sword, Lost Planet, Dragon Age, Halo ODST) maar totaal geen zin om mijn 360 of PS3 aan te doen.

Tot nu toe dit jaar; Oké! Mass Effect 2 is zwaar episch en legendarisch en RDR was ook ontzettend tof, maar dat is het dan. Ik wacht wel op een nieuwe GTA.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    Voor mij hetzelfde inderdaad. Heb nog een backlog van hier tot Tokyo, maar totaal geen zin om te spelen. Het enige wat ik nu af en toe doe is Monkey Island 2 spelen, maar die is ook alweer uit. :mad:

Tot nu toe heb ik nog maar 2 supertoppers gespeeld, Red Dead Redemption en GOTY Super Mario Galaxy 2. Hopen dat ik Mafia 2 daar bij kan voegen.

6. Remco

Remco Guest

Wat een starpost _O_ Kan Dulle geen medaille krijgen? Dulle, held _O_

7. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf wacht ik nog even een weekje na de release o.i.d. - even kijken hoe de meningen zijn van anderen. Gelukkig totaal niet gehyped.

Enige zekerheidjes voor mij dit jaar is Fallout New Vegas en was Red Dead Redemption.

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    [GT]703675[/GT]

9. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zo, ik heb mijn top 3 al van dit jaar.

1: Mass Effect 2
    2: Red Dead Redemption
    3: Mafia 2

En zal ook zo blijven ook, komt toch niks interessants meer uit. Halo vind ik lame, Fable 3 lijkt me ook niet echt boeiend want F2 was rond uit kut, Fallout Vegas pik ik later wel eens op want heb wel genoeg Fallout gespeeld met F3 + uitbreidingen en sowieso zie ik weinig nieuws. En dan blijft er volgens mij alleen nog AC Brotherhood over, maar ben eerlijk gezegd ook een beetje AC moe, die games zijn echt te gemakkelijk.

Kom maar op met 2011, GoW3, Saints Row 3 en hopelijk een nieuwe GTA of Bully en Uncharted 3. :cool: Oh en Batieman! :cool:

Laatst bewerkt: 1 sep 2010
  10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik hoop dat mn top 3 nog moet komen, hoop op Halo:reach, COD: Black ops en Fallout: New vegas

allemaal sequels trouwens, moet even hard denken om een memorabel nieuw IP van dit jaar te bedenken.. RDR telt niet want dat is stiekem GTA:Wild west

edit:// Alan Wake natuurlijk!

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Er komt een nieuwe Saints Row? :eek:

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Yup, al vrij lang bekend. Alleen nog niet 'officieel' aangekondigd (maar wel bevestigd door THQ/Volition)

Mijn top tot nu toe dan maar:

• Mass Effect 2
    • Red Dead Redemption
    • Blur

Halo: Reach zal daar sowieso ook nog wel bijkomen. Enn... ehm... AC: Brotherhood misschien. Verder kom ik even niet. (Alan Wake misschien ook nog, maar daar moet ik eerst maar eens aan beginnen)

13. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    2010 is niet beter dan 2009 om de startpost vraag maar even te beantwoorden :)
    Maar 2011 wordt nog beter dan 2009 :)

Met inderdaad Batman, GoW 3, L.A Noire en hopelijk een nieuwe Bully :D

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Wat had 2009 dan? Dat jaar viel een klein beetje tegen imo. De grote games waren niet zo goed als ik had verwacht.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Dit jaar viel inderdaad erg tegen. Eigenlijk heb ik geen 1 game gespeeld.. 8).

Hopelijk is de terugkeer van PES een reden om nog een GOTY te kunnen kiezen.

16. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Batman, Brutal Legend, Assassin's Creed II, Beatles Rock Band (oja en Borderlands).

Allemaal veel gespeelde games! En Batman maakt 2009 voor mij al beter dan 2010 :)

Mafia II, Heavy Rain en God of War III zijn de enige echt goede titels voor mij dit jaar.
    Oja en misschien Star Wars The Force Unleashed II en Enslaved.
    O, zo slecht klinkt het nog niet. Misschien vind ik 2009 en 2010 dan wel even goed :+

Laatst bewerkt: 2 sep 2010
  17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Kijk in dit topic, dan krijg je weer een beetje een idee wat de toppers waren. :thumbs:

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Haha leuke topic van 2009.
    Kan wel zien dat ik me aan m'n belofte heb gehouden!

Mijn keuzes:

Zekerheidje:
    - Modern Warfare 2
    - Bioshock 2
    - Assassin's Creed 2
    - Forza Motorsport 3

Waar ik even mee wacht:
    - Wolfenstein
    - Splinter Cell
    - Saboteur
    - The Elder Scrolls 5
    - FIFA/PES

Die ik zal bekijken:
    - Batman
    - GTA DLC
    - Operation Flashpoint
    - Call of Juarez

2010
    - Alan Wake
    - Mafia II
    - Red Dead Redemption

Komt precies uit 8).

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Eerste drie had ik sowieso al verwacht dat het mijn top drie zou zijn. Bully 2 nee, en over Hitman 5 ga ik maar niet eens meer beginnen. Alhoewel, doe ook maar volgend jaar! :+

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik snap het al. Je hebt gewoon een totaal andere smaak dan ik. Voor mij was 2009 een minder jaar. Het had voor mij maar 3 redelijke games.

Ja ik ken alle games. Ik was juist benieuwd waarom -XboX- Freak 2009 een mooi jaar vond terwijl ik het juist een verschrikkelijk jaar vond.

Deel Deze Pagina