IK HAAT NOVEMBER! Ik wil tig games in die maand hebben, maar ze allemaal tegelijk kopen heeft toch geen nut. Kan ze toch niet allemaal tegelijk spelen. Maar hoe kies ik verdorie welke als eerste gaat afvallen... Ieder jaar weer hetzelfde probleem. En dan heb ik het alleen over november. De ellende begint eigenlijk al in september. Al moet ik zeggen dat het voor mijn gevoel vorig jaar wat beter gespreid was. Toen had ik in november volgens mij alleen Harry Potter gekocht. Jammer genoeg zijn de Gamehubs prijzen niet meer wat ze zijn geweest.
Ik ga denk ik Skyrim gewoon in de winkel kopen en Saint's Row 3 die pre-order ik op Gamehubs. Voor de rest weet ik het nog niet. Ik vind het iig maar dom dat iedereen altijd alle games in november uitbrengt. Dat is echt elk jaar zo, vet irritant. Voor de rest komt er het hele jaar maar 1 game uit ofzo.
November, schmember. Het najaar is officieel begonnen met Deus Ex: Human Revolution. Het hele totaalplaatje klopt gewoon bij die game. Ik weet zeker dat hij bij veel van de members die de game hebben hoog gaat eindigen in hun lijstje voor 2011.
Denk ik ook Dit is de Arkham Asylum van dit jaar. Niet de meest in het oog springende release in een enorm druk najaar maar zo goed dat hij nog jarenlang in het 'welk spel moet ik kopen' topic aangeraden gaat worden
Ik Pre-order sowieso LoTr: War in The North & wss de SE. En denk er steeds meer aan om Batman ook te pre-orderen, of toch op zijn minst te kopen op de releasedate.
Het jaar viel me eerlijk gezegd een beetje tegen. Ik moet zeggen dat het meerdere redenen heeft, zoals de focus van Microsoft op Kinect, maar ook dat steeds meer games voor mij een beetje 'verneukt' worden door het hele DLC-gebeuren wat je erbij krijgt en Online Passes enzo. Ik vind dat echt een verschrikkelijke ontwikkeling. Batman Arkham City vind ik goed, al was ik teleurgesteld in het verhaal, en Battlefield 3 valt me vooralsnog wat tegen qat betreft maps, en dat level-up systeem. Daarnaast lijken ze iets teveel naar Call of Duty te neigen. Fifa 12 vind ik helaas ook geen geweldig grote verbetering t.o.v. de vorige delen, en qua arcade games viel het ook allemaal een beetje tegen. Oh, en ilomilo had ik in 2010 al Geweldige game.
Dit jaar werden er wel veel games kapot gehyped en vielen vervolgens ( gedeeltelijk ) vies tegen. Homefront, DNF, Battlefield 3 en MW3 vind ik hier goede voorbeelden van.
Ik vind BF3 een goed multiplayer spel maar doet daarin weinig nieuws en met de singleplayer hebben ze de plank flink mis geslagen.
Met het kinect verhaal en het dlc gebeuren ben ik het compleet met je eens, maar qua hardcore games in 2011 vond ik het echt een geweldig jaar, er zijn zo veel toptitels voor mij uitgekomen dit jaar dat ik behoorlijk achterloop. Kan me niet herrineren dat ik in 2009 of 2010 zo'n backlog had die ik nu heb (en ik moet de helft nog kopen).
Je hebt Skyrim en Deus Ex en nog wel een paar multi-platform games, maar eigenlijk ontbreken dit jaar toch een beetje echte must-have 1st party games, exclusief voor de 360. Forza 4 en Gears of War 3 wellicht, maar voor mij persoonlijk vallen die al af puur en alleen vanwege alle DLC.
Eigenlijk eerder benieuwd naar exclusieve games voor de 360 volgend jaar. Je hebt alleen Halo 4, en dat boeit me zelf geen fuck. Voor de rest is er niks, maar eigenlijk geld dat net zo goed voor exclusieve games op de PS3. Maar goed, care. Niet nodig met Mass Effect 3, GTA V en Hitman.