Ik hou het allemaal niet meer bij wat uitkomt, daarom zijn zulke topics mooi, thanks Dulle! En nu maar eens kijken wat er allemaal uitkomt. Ik denk dat Mass Effect 3 helaas een grote teleurstelling wordt
Je weet dat - Assassin's Creed III Brotherhood is ? Je bedoelt denk ik Revelations (4) Ontopic : Zeer mooie OP, \o/
Absoluut niet! Je kan het vergelijken met de Grand Theft Auto serie. Net zoals je daar San Andreas en Vice City hebt, waarna Grand Theft Auto IV uitkwam, is dat met Assasins Creed net zo. Assasins Creed Assasins Creed II Assasins Creed II: Brotherhood Assasins Creed II: Revelations Assasins Creed III
Toch is het gay, want je doet nu die twee games af als een soort uitbreidingen, terwijl het eigenlijk nog completere games zijn dan het eerste en tweede deel bij elkaar.
Care gast. Imo kijk ik alleen uit naar GTA V, Halo 4 en AC3. Verder komt er niks noemenswaardig. OMFG en ME3 ofcourse.
Voor de startpost! Ik kijk voornamelijk uit naar GTA V, ik ben meer het type gamer die z'n games meepikt uit een budgetbak of hier goedkoop op de bazar. Voor mij is de enige game die ik zeker weten echt ga kopen: GTA V.
Je hebt jezelf weer eens overtroffen Dulle! Voor mij word het, Borderlands 2 GTA 5 Overstrike En ik hou een paar anderen nog in de gaten: Anargy Reigns Inversion Hitman: Absolution Uiteindelijk zal ik toch vooral TES5 blijven spelen.
Voor mij sowieso deze: Halo 4 [Prototype] 2 Darksiders 2 Max Payne 3 Dragon's Dogma Bij de meeste weet ik toch wel ongeveer wat ik kan verwachten, maar ben erg benieuwd naar Dragon's Dogma. Maar goed, voorlopig eerst dit jaar nog even afmaken
Mooie post weer Games die ik in de gaten ga houden: Birds of Steel * Combat Wings (*benieuwd of één van deze twee interessant wordt) Dead or Alive 5 Ghost Recon Future Soldier GTA V Halo 4 (wel afwachten of het interessant blijft) Max Payne 3 Ninja Gaiden 3 (eerdere delen nooit gespeeld, toch eens in de gaten houden) Tomb Raider (nog wel een vraagteken voor me) En volgens mij komt er dit jaar ook een nieuwe Race Driver: Grid uit. Hoewel het niet terug gaat naar de oudere Race Drivers, toch ook wel benieuwd naar.
Mijn verlanglijstje tot nu toe dan ook maar: Dragon's Dogma Dishonored Halo 4 Jurassic Park: The Game (ziet er niet bijster goed uit, maar het is fucking Jurassic Park! ) Kingdoms of Amalur Mass Effect 3 Prey 2 Prototype 2 SSX Amazing Spiderman Tomb Raider En dan missen er nog games zoals Bioshock Infinite, Borderlands 2, Far Cry 3, GTA V etc etc omdat ik een beetje shooter moe ben. Overstrike ben ik ook erg benieuwd naar, ondanks dat het een shooter is. Humor ftw.
De Jurassic park game, wat gaat dat worden precies, kun je er als dino's spelen zoals die game op de PSX, of speel je daar om het tegen ze op te nemen? Die ene sim waar je je eigen park kon opbouwen was ook heel vet, en ik zette er altijd express de hekken open.
Het is een survival game met gameplay zoals Heavy Rain. Ziet er eigenlijk beter uit dan de laatste trailer die ik zag. Nice.
Mijn lijstje: - GTA V - Halo 4 - Mass Effect 3 - Bioshock Infinite En Prototype hou ik ook in de gaten. Ben benieuwd wat het wordt met deze games, hopelijk maken ze de (verwachte) hype wat waar Dragon's Dogma ziet er ook erg interessant uit moet ik zeggen! Ga ik ook in de gaten houden
Soul Calibur V Street Fighter x Tekken Dead or Alive 5 Mass Effect 3 Halo 4 Final Fantasy X-II Metal Gear Solid Rising Ninja Gaiden 3 Dit zijn de games waar ik het meest naar uitkijk, stiekem hoop ik nog op een paar aankondigen voor 2012 zoals Resident Evil 6, Mirror's Edge 2, Tekken Tag Tournament 2, maar dat zal het allemaal waarschijnlijk niet worden. Dragon's Dogma ziet er inderdaad erg tof uit, hopelijk word het geen "net niet" titel.
Tot op heden weinig dat me boeit. AC III en Bioshock enzo natuurlijk we. Het zijn bijna allemaal vervolgen, goede nieuwe reeksen zullen wel voor de 720 of kinect zijn