2012: De Zwanenzang van de Xbox 360? (56k warning!)

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 5 nov 2011.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Leek me wel leuk om maandelijks te doen, alleen bij Alan Wake vergeten het geluid uit te schakelen. Noob, volgende maand beter. :+

2. Yoshimitsu

Yoshimitsu Advanced Manji-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Ben onder de indruk man, vooral blijven maken die filmpjes.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mooi filmpje Fii

En wat een weelde aan releases in Februari,... gewoon minstens 4 games die ik wel wil spelen (al denk ik dat ik alleen Darkness 2 en OF FF OF Amalur deze maand haal)

4. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi filmpje!

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Als je een beetje op mij lijkt; nee, niet volgende maand beter. :+ Hoe veel filmpjes ik ook maak, fouten als dat blijven er bij mij in sluipen. :p

Maar erg leuk gedaan, goede kwaliteit ook. Waar haal je de trailers vandaan? Een of andere franse site zo te zien?
    Zou iig leuk zijn als je er een maandelijks item van zou kunnen maken.

En misschien is het een idee om die preview van de volgende maand (maart in dit geval) wat korter te maken... wat kortere clipjes per game te gebruiken? Dacht even dat de gewone preview van maart was begonnen. :9 (nee, ik mag er eigenlijk niks over zeggen; al mijn filmpjes zijn stuk voor stuk te lang)

6. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Thanks! :)

Gamersyde, meeste zijn gewoon Engels maar per ongeluk een paar Franse gedownload. En een paar van Shacknews, omdat ik ze niet op Gamersyde kon vinden. Maart heb ik al klaar, nu aan het opslaan. Per game heb ik ongeveer 20 seconden, anders is het wel erg weinig. In ieder geval is die van Maart een stuk beter, nu staan alle titels ook tenminste links netjes. Plus alles gaat imo soepel en netjes naar het volgende filmpje, plus een mooie stuk van een game gekozen als ik van nummer wissel. :cool:

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Die 20 seconden is ook prima, maar ik bedoel dus de preview wat je op het laatst zien van de volgende maand. ;) Vanaf ~4:50. Die clips mochten misschien wat korter zijn aangezien het maar een preview is.

Dunno, vind het op zich niet erg hoor. Het is niet té lang, gewoon even een puntje wat ik wilde melden. :p

Ben benieuwd naar de volgende. :D

8. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Mooi filmpje. Ik zie dat Catherine er ook in voorkomt. Ik ben wat gaan zoeken naar deze game en denk er over om hem te gaan kopen, het is echt een bizarre maar wel grappige game zo te zien/lezen. Er is ook nog geen topic over op XBW dus dan maar in dit topic: zijn er mensen die Catherine gaan halen?

9. Dragonborn Z

Dragonborn Z Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er ook aan zitten denken om het te kopen, doe ik nog steeds wel een beetje maar je moet je wel realiseren dat als het om gameplay gaat....het uiteindelijk veelal een puzzelblokken game is. Weet niet hoe het bij jou zit, maar over het algemeen verlies ik gauw m'n geduld bij puzzels.

10. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Februari is bijna voorbij, dus tijd voor de games van maart.

Andere intro gemaakt, alleen dat Xboxworld Games Of March 2012 stukje moest ik er uitknippen. Maar goed, maakt niet uit. Mag ik dit trouwens hier posten, Dulle? :+

11. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Toffe video, Ridge Racer komt overigens pas op 30 maart, werd enige tijd geleden uitgesteld.

12. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Mooi filmpje ja. :)

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Sure, why not? Zijn leuke filmpjes. :D

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hehe, ik weet het maar had het filmpje begin februari al af. Dus het moment dat Ridge Racer was uitgesteld kon ik het niet meer veranderen. Volgende keer pas aan het einde van de maand maken. :+

Thanks trouwens.

15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.949
    ME3 komt trouwens echt in maart uit hoor, niet in februari. :+

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
    :confused:

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.949
    Nvm, ben retarded.

18. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Mooi filmpje, alleen is Sniper Ghost Warrior 2 uitgesteld naar 20 juni.
    Waarschijnlijk kloppen een aantal anderen ook niet helemaal, maar ach, alleen het filmpje verdient al alle lof.

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856

Aankomende maanden worden aardig kort zo te zien volgens release lijsten. :+

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dragon's Dogma voor mei. De rest (MP3, Dirt etc) komt misschien ooit nog voor een budgetprijsje.
    En beter dat er de komende maanden weinig uitkomt, kan ik misschien eindelijk eens Skyrim uitspelen. :+ Nu dus wel stiekem hopen dat Lollipop en Spidey kut games blijken te zijn, want anders wordt Skyrim weer naar achteren geschoven. :p

Leuk filmpje weer. Keep 'em coming.

Deel Deze Pagina