1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

24 Augustus, GEEN Halo 2 demo of release (bevestigd)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Weggooi32, 5 aug 2004.

1. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    haha yeah right :D. Als zij iets zouden weten moet het haast wel een release zijn. Zij zullen echt niks afweten van een artikel in een xbox magasine.

2. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Zou wel dom zijn als hij de 24e uitkomt(wat hij toch niet komt), want bij de PU Gameplay is die speelbaar. Dan hebben velen hem al.

3. FabianNL

FabianNL Guest

misschien weten ze wel iets gewoon vanuit prive redenen (beetje krom gezegt maar weet ff nix beters) dus niet dat de gameshop iets te horen gekregen heeft maar dat hun zelf weten dat de 24ste iets gaat gebueren met halo2 (zoals wij dat zelf ook allemaal weten)

4. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    ik word met de minuut nieuwsgieriger :)

5. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    rigest was jij niet de gene die deze topic begonnen bent met :

hahahaha.......Maar toch ik denk dat er wel iets MEGA groots moet gebeuren anders worden er een hoop MC/halo/xbox fans boos

6. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al zei op die post van ROVAK( _O_ ),waar moeten ze nu nog mee komen?

Dus niet 1 of ander waardeloos, nietszeggend artikel,en nee ook geen DEMO dat is te riskant.

7. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    als ze een demo gaan plaatsen snijden ze zich zelf in de vingers
    want niemand behavel een holbewoner met het IQ van 0 koop een demo 1 maand vantevoren

Laatst bewerkt: 19 aug 2004
  8. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    EQ 8) lol

/edit: ik verwacht iig geen demo

Laatst bewerkt: 19 aug 2004
  9. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    ik ook niet hoor ,ik zeg alleen dat het heel dom zou zijn van bungie en MC

10. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    ik ook niet hoor ,ik zeg alleen dat het heel dom zou zijn van bungie en MS

11. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren heb ik nog ergens op het forum van de bungie website gelezen dat de game ook niet eerder dan 9 of 11 november in de winkels ligt...
    Wacht, ik zoek het wel op en edit het erbij :)

Yep, gevonden (jammer genoeg moet ik daarbij zeggen). Het is een punt uit de nieuwe regels op het forum inzake Ilovebees...

Let op mensen, I quote: "Further still, Achronos has also commented that Halo 2 is not coming out on the 24th in various replies to threads that consider other possibilities. The bottom line is that this means Bungie's official stance is that Halo 2 is NOT coming out August 24th, nor any other time except November 9th (11th in the UK). As such, people that make the suggestion that the game IS being released on the 24th are insinuating that Bungie employees are lying. Bungie doesn't like that. Therefore, any threads trying to discuss false release dates such as August 24th will be locked or deleted without notice, and repeat offenders will be blacklisted from the forums.

Note that this does not mean ILoveBees discussion is banned from the forums. Just discussion about false release dates."

Let dus vooral op deze zin "The bottom line is that this means Bungie's official stance is that Halo 2 is NOT coming out August 24th, nor any other time except November 9th (11th in the UK). As such, people that make the suggestion that the game IS being released on the 24th are insinuating that Bungie employees are lying. Bungie doesn't like that."

Dus tja, ik was (en stiekem ben nog steeds) een "believer" tegen beter weten in....

Laatst bewerkt: 20 aug 2004
  12. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    ik zeg gewoon de mensen van bungie liegen dat ze scheel zien 8) .Of ze echt gaan zeggen:
    .
    Als dat gebeurt eet ik mijn eigen gamehand op :9

13. X-cube

X-cube 1 X to Rule Them All

Leuk Bevonden:
    0
    ^ Door Fardo

/|\
    |
    |
    |

Brian Jarrard's Ahi Feast

Wow, there's so much going on lately it's a whirlwind of crazy excitement around here...As launch nears, a number of events are popping up, like the media shindig we hosted here last weekend. We had over 60 members of the press come in and spend the day playing our ongoing internal Halo 2 beta. The entire room was macked out with flat panel TVs, bean bags, Bose systems and plasma screens...basically gaming nirvana. Some of you may have even witnessed some of the action via our webcam which was stealthily placed at the front of the room. After a quick speech (which got translated on the fly into Japanese) and some rules of engagement, we turned the unsuspecting press loose amongst our thousands of frag-thirsty testers. We had a blast and everyone left with big grins on their face...even Frankie, who finally found opponents worthy of his skillz (i.e. noobs). Also, it's now official, "Swords" is an International hit. We've got a lot more events coming up, near and far, as the Halo 2 hype machine picks up momentum.

Lees "BETA"(in de tekst hierboven, het is dus nog niet klaar(toen dan, dit is nog van 6 augustus, kan nu dus wel verandert zijn, maar de 'I love bees' puzzel/whatever was er al voor dat evenement met de beta, dus het zal waarschijnlijk niet over de relsease gaan
    (i love bees gedoe).

14. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dat heb ik hier al meerdere malen in de rampant Halo 2 speculatie threads gepost, met link ook twee weken terug of iets, maar goed :)

15. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt helemaal gelijk kerel maar let ff goed op svp. De manier waarop jij het verkondigde (en misschien zelfs nog steeds doet) getuigd van weinig respect naar je lezers van dit forum. Aanvallend en gewoon oneerbiedig. (heb ik het over je manier van reageren op de "believers" zoals ik ons liefkozend noem O-) )

Je doet de zaak af als iets kleins en onbenulligs maar heel veel mensen zien er meer in dan alleen maar een leuk iets om het nieuwe XboxMag te promoten.
    En volgens mij is het ook iets veel groters dan dat jij in de gaten hebt.

Dit is niet bedoelt als een flame Kobold maar iets wat me even van het hart moest.

editi: ff post aangepast om "bepaalde redenen" ;)

Laatst bewerkt: 20 aug 2004
  16. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Sorry hoor, als er iemand contructief heeft bijgedragen aand eze thread en de argumenten waarom Halo 2 niet uitkomt, dan is het Kobold wel> Als ik teruglees zie ik nergens arogantie, hij moet alleen 4 keer hetzelfde uitleggen omdat steeds mensen weer speculatie geloven. Ook heeft ie al gezegd waarom er geen hands-on was. Het was 1 level en 1 gamemode. Alles wat je daarover kunt zeggen was al bekend. Interessanter is het om een meer uitgebreide versie te previewen, en dat gaan we vast nog wel doen.

Enige reden waaorm wij zo laat berichten over Ilovebees etc is dat mensen echt elkaar zaten te laten geloven dat het spel zou uitkomen. Dat is volgens mij ook de rede dat Kobold zich toen ging mengen in de discussie. Sure het is cool om te denken dat Halo 2 uitkomt, maar zoals nu duidelijk is gaat het niet gebeuren. Jammer om je over op te winden dus.

17. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Laat de mensen denken wat ze willen, ja ik weet het, jullie willen een teleurstelling vermijden. Maar als jullie het 1 keer zeggen, of 1 x in een sticky zetten (deze dus) dan hebben jullie toch al je best gedaan. Als ze door willen blijven geloven moeten zij dat weten.

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Mjah ... ik verwacht nog niet veel ... echter bind ik het nog steeds vreemd dat de mensen van de schrijfende pers wereld wijd een Halo 2 bijeenkomst hebben gehad ... maar ze hebben allemaal wel een NDA moeten tekenen, omdat ze nog nix mogen publiceren .... vandaag is Frankrijk aan de beurt .. Kobold - weet je ook of er een soortgelijk event voor de Benluxe komt .... Ik denk echter dat de release gewoon 9 november blijft (, maar sommige mededelingen zijn wel heel erg .. ehm... dubieus)

19. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmmmz, dat van: voor 9 november komt hij toch niet uit: misschien bedoelen ze wel 9 november 2003 :p Dus dan hebben ze toch niet gelogen :D

20. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    dus jij zegt dat Halo 2 al uitkwam vorig jaar? Dan heb ik iets gemist en waarom al de ophef rond een game die 10 maanden uit is

Deel Deze Pagina