1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

24 Augustus, GEEN Halo 2 demo of release (bevestigd)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Weggooi32, 5 aug 2004.

1. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    ach bungie is altijd al stiekem geweest :D

2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    Jezus... Denk er zelf aub ook ff bij na...
    Ik zeg alleen dat Bungie misschien wel zegt dat Halo 2 niet VOOR 9 November 2003 gereleased word, maar erop of erna. We zijn erna, dus hij kan elk moment gereleased worden. Dus ook op 24 aug. of 1 juli. Capiche????? Hehe...

3. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    Capiche ????? is dit soms de Italiaan xbw?? ik mis vandaag een hoop...De site xbw is italiaans geworden,Halo2 is 9 november vorig jaar uitgekomen.Het moet toch niet gekker worden :+

4. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    LoL :p
    Maar ik neem aan datje nu wel snapt wat ik bedoelde he ^^

5. FabianNL

FabianNL Guest

haha, nee, ik zal het hem ff gaan uitleggen allemaal als ik jouw was ;)

6. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    Sarcastisch :eek:?

7. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    Laatst bewerkt: 21 aug 2004
  8. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    http://news.gaminghorizon.com/media/1090987546.html?id=1090987546&c omid=1092418808

Halo 2 Multiplayer Demo in August!!??

Earlier today we had the big story on the Halo 2 Secret Message. Many forums around the net are going crazy off this news and we may have come across what that countdown just might mean. If you count the number of days according to the countdown, it brings us to August 24th. So what is so special about August 24th then? Well check out the cover for next month's Official Xbox Magazine Special Preview Guide. The image will be stretched but you can sure enough read it and start to piece together what all this hoopla is about:

The tag in the middle is hard to read in this picture but it says "Do Not Open Until August 24th!". That looks like a sure sign that the Official Xbox Magazine is going to have an exclusive Halo 2 demo. The only thing that remains now is what's on the demo? Well Bungie made it clear months ago that they would not release a demo because they did not want to give away any part of the story. So now comes my take as to what I believe this possible (remember, this is pure speculation at this point) demo may be.

During E3, a select number of gaming journalists got the chance to sit down and play a multiplayer aspect of Halo 2. Tim Grube and I were priveledged enough to take part in this wonderful event. The level we played on was the much talked about beach front that has been discussed in almost every gaming media today. I have a feeling that next month's Official Xbox Magazine will include a demo build of what we played. Furthermore, I believe that all the hype we have been seeing that relates to the ilovebees.com website results into the following.......the demo will be for Xbox Live play and will give gamers the first chance to test drive Halo 2 on Xbox Live!
    It all makes sense, once gamers play this level over and over again, they will have the taste of blood on their mouths and be forced to buy it the second it hits store shelves. Plus, it in no way gives away any piece of the storyline.

Well, that's just one gaming journalist's take on the crazy Halo 2 events that have transpired over the last few days. So if I'm right, how many out there think the next issue of the Official Xbox Magazine will be the best selling one ever? Yeah, it's a no brainer and you can bet your Xbox that I'll be hitting every magazine store in the area until I get my hands on one!

9. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    Ja je ziet wel do not open until august 24 dus ik verwacht wel dat het er dan komt.

10. FabianNL

FabianNL Guest

ok, leuk verhaaltje (bedankt voor de info!) maar snap een dingetje niet:

"The tag in the middle is hard to read in this picture but it says "Do Not Open Until August 24th!". That looks like a sure sign that the Official Xbox Magazine is going to have an exclusive Halo 2 demo. "

vind ik wel een erg vreemde conclussie die getrokken word hoor, kan iemand mij dit uitleggen?

11. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    Nope,kan ik ook niet....nog steeds speculatie.

12. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    Ik vindt dat dit wel eens heel goed zou kunnen
    1.MS en Bungie snijden zich niet in de vingers omdat ze niet de verhaallijn prijs geven
    2.De meeste halo2 fans zullen ZÉÉR tevreden zijn met een mulitplayer halo2 demo
    3.EXTRA verkoop van het blad

Ik zie niet in waarom dit niet zou kunnnen

13. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
  14. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    zijn dat niet de cijfers van de wachttijden tussen de axons??

15. FabianNL

FabianNL Guest

geweldig EL RIFLE!
    ik weet alleen niet of ik het wel wíl lezen....

en alles al weer gedelete, niet eens tijd gehad om ze op te slaan...iemand wel snel genoeg geweest? lijkt me namelijk wel zo handig voor de rest

en wat bedoel je falcon nl, wat bedoel je? dat password? :confused:

Laatst bewerkt door een moderator: 21 aug 2004
  16. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    Lees nou maar!!!

Er zitten natuurlijk toch geen spoilers in wat betreft het verhaal.

P.S
    loopings met de banshee...........aaaaaaaaaaaaaaaaaH.

en alleen maar vechten met swords 8)

17. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    Ik heb een stuk te pakken

18. FabianNL

FabianNL Guest

AAAH!!!!
    waarom zie ik die pics niet meer, wil ik ze lezen, kan ik ze niet vinden! heb je ze opgeslagen??

19. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    uh nee dat heet gewoon tellen....1,2,3,4,5,6....maar misschien dat tot 6 tellen ook een belangrijke hint is in 't spel. Nu nog het alfabet erin verwerken en wie weet vinden we de oplossing wel |:- _0/

20. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    Weg!

Ook niet opgeslagen het ging allemaal veel te rap! |:-

Deel Deze Pagina