idd..... iemand opgeslagen....aub...ben je dan best wel dankbaar eigenlijk EL RIFLE, zeg aub dat je een grapje maakt :{
print screen zal je bedoelen? maakt niet uit joh, knip ze een beetje leuk uit zodat we alleen het ding hebben en load hem aub ff op als dat lukt (kan ze anders ook wel ergens uploaden als het moet)
Ik moest teveel handelingen doen en dat lukt niet als je gaar bent @ FALCON regel de zeik even , dank u
haha, maar neem aan allemaal bekeken? komen ze dan wel in temporrary (hoe schrijf je dit?) internet files te staan eigenlijk? (ik hoop het iig)
[plaatje]http://home.deds.nl/~novo/plaatjes/lol.jpg[/plaatje] Hier is hij dan *met dank aan me broer (Novofogu) die me even geholpen heefd EDIT:jaja ik weet het het is niet top kwaliteit
ik krijg niets. Je bedoelt toch suchen EDIT: je kan ook gewoon op die pagina naar beneden scrollen Edit 2: DIT KAN HEM ZIJN!!!! de multiplayer die we krijgen met het OXM dat zou zo strak zijn *) met dank aan El rifel
Eerst bij nieuws kijken op de openingspagina,dus scrollen ( omlaag)......die vent is trouwens niet echt goed en ja het is helaas deutschland
IK WEET HET NU ZEKER dit wordt hem gewoon de demo van bugnie ik weet het gewoon zeker!!! Edit: Zoek jij gewoon met googel of met wat???? Trouwens dit is het langste filmpje van een multie player level ooit!!! zie je dat op 2:18 tot 2:26 hij heeft zijn x-box live comunticator in zijn control zitten
geen idee maar ik denk als er een demo bij zit dat het overal gelijk is.Nee mirrik als boehandelaar hoef je niet te weten wat er IN de boeken zit