1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

24 Augustus, GEEN Halo 2 demo of release (bevestigd)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Weggooi32, 5 aug 2004.

  1. FabianNL

    FabianNL Guest

    die demo die dan uitkomt (als er een uitkomt hè) die zullen ze toch ook wel metteen via Live beschikbaar stellen? Of zullen ze een exclusief contract hebben of iets met OXM voor een week? Ik hoop het niet anders moet ik nog eens een dure OXM gaan halen ook...
     
  2. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    ik zit net even goed op te letten.Zien jullie wat ik dus zie DAT IS OVER LIVE.Dat betekend dat er een werkende,lopende,bijna bug loos,live avalibel,Halo demo is.Ze kunnen nu niet meer tegen ons liegen dat er geen demo is!!!

    Edit: tuurlijk zit hij bij de OXM zo verdient MS er ook nog aan
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2004
  3. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    ilovebees.blogspot is weer geupdate, niet veel boeiend nieuws. maar altijd leuk om te lezen
     
  4. FabianNL

    FabianNL Guest

    hm? hoe weet jij dat het over Live is? dat headsetje geeft namelijk nix aan want er was pas aangekondigt dat de head set ook ondersteunt werd met system link, maar misschien heb ik iets gemist hoor

    en ik snap dat ie bij de OXM zit maar zal dat exclusief zijn? want als ie gewoon via live te downloaden is heb je veel meer mensen die hem downloaden maar een weekie exclusief levert heel veel verkopen van de OXM op (ben dus bang voor de laatste)
     
  5. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik denk dat omdat:
    1.Iedere speler een eigen tv heeft
    2.Iedereen het zelfde spel speelt
    3.Iedereen een headsetje opheeft

    Ik weet dat het dan wel op systeem link lijkt.Maar wat is indruk wekender een systeem link of over live in een hal??
     
  6. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik hoop wel dat het system link is. Dan is het voor een groter publiek beschikbaar. (of kunnen wij hier in Europa die demo's nie afspelen?)
     
  7. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    ik denk dat het bijde kan maar veel meer mensen zijn blij met die live optie
     
  8. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    aaah... scheiBe!!!! Ik zei eerst wel dat ik geen demo wou, maar nu... nu MOET IK HEM HEBBEN>> JETZT!!!! 8) 8)

    ff geen boeiende info meer plaatsen nu, want ik ga slapen zodat ik het morgen weer goed kan volgen O-) _0/
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2004
  9. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    nope geen demo voor mij
    full games only :D
    ik moet mn tijd al ze irritant goed managen
    (Fable, GTA:confused:A, Halo, Splinter cell 3, School)

    Demo past niet in mijn schema!
     
  10. Seroth

    Seroth w00t!

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    denk nog steeds dat er geen demo komt. Ik bedoel, even serieus jongens, dit zegt toch totaal NIKS? Iedereen weet dat er voor de pers vele demo's en full beta's worden gemaakt om de game te previewen. Dit is waarschijnlijk zo'n preview event waar dus de persleden van die duitse site even mogen ervaren hoe het is om Halo multiplayer te spelen. That's it. Verder is dit ten eerste totaal niet gelinked met ILB of OXM en verder bewijst dit dus gewoon NIKS. Het feit dat er een soort van demo bestaat betekend niet dat iedereen 'm krijgt. En dan nog, zelfs al ZOU er een demo komen dan is het nog maar de vraag of die ons landje bereikt, wij krijgen namelijk alleen OXM UK, die het de vorige keer ook al liet afweten met de Ninja Gaiden demo. En of importeren een optie is, I dunno, maar het lijkt me dat de demo discs niet region-free zijn. Dus dan zou het alleen werken op gemodde xboxen...

    Nope...het lijkt er gewoon nog steeds op dat er geen demo komt...want zeg nou zelf, als OXM de demo had, had 't dan niet met grote letters op de cover gestaan? Had het dan niet ergens in de preview gestaan? iets in de trant van 'man, this level was awesome, but you can now try it for yourself in our exlclusive multiplayer demo' of zoiets.
     
  11. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt allemaal SEROTH ,maar het blijft SPECULEREN en dat is o.a de bedoeling bij een ARG.
     
  12. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik heb een demo met ninja gaiden... niet geimporteerd oid.

    @ Falcon NL of iemand anders: Wat stond er zoal in het artikel, kun je een korte samenvatting geven want ik kan het echt niet lezen.
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2004
  13. Seroth

    Seroth w00t!

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0

    Teh article in details0rz, inclusief eventuele spelfouten (artikel was best onduidelijk).
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2004
  14. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Samenvatting:

    *banshees,met linkertrigger loopings\roll,rechtertrigger schieten,"b"button fuel rod gun of zoiets.
    *die tank van de covenant "wraith" is speelbaar.

    *geen ATV

    *1 live account met 2 spelers (pgr2).

    *SWORDS only deathmatches.Hij zei: quote"Da Bomb".

    *Speciale headset ( met HALO 2 logo 8) ).

    *Headset:witte button indrukken met teammates praten(system-link,live),niks indrukken gewoon schreeuwen tegen iedereeen.

    *auto heeft rem en toeter(rechtertrigger).

    *In dat level, met in het midden van de hal die palmstruiken,heeft bijna alle wapens incl."het zwaardje".

    *Er waren "tons of logo`s" dit i.v.b met clans.

    *De wraith-tank was erg sterk ( KILLTACULAR 3-) ),BUNGIE erkende dit.

    * Hij liep door het BUNGIE gebouw en zag op een van de plasma t.v`s een gigantisch sneeuw-ijs level.

    *In totaal heeft hij 3 verschillende levels gespeeld.

    Dat was het wel zo`n beetje......en oh ja de covenant sniper-rifle was topper-de-top.

    Mazzel.

    EDIT SEROTH was iets rapper ,maar ja wat wil je ( en steekt er nog ééntje op ).

    Ehh oh ja je kunt geloof ik ook iets opnemen op de harde schijf (dus replays).
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2004
  15. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Deze nogmaals de pagina van OXM
     
  16. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    "geen ATV" . Wel erg vaag dat ze dan in een schets van burial mounds duidelijk 3 atv's laten zien, of was dat alleen in die demo? En die headset was al bekend, word wel duur, maar stuk lichter en dergelijken, is al plaatje van beschikbaar @ HBO
     
  17. Lchero

    Lchero Lchero

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat filmpje van die duitse site is eraf gehaald. Iemand die nog een andere site weet voor dat filmpje?
     
  18. Neveler

    Neveler 123

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zoek hem ook...:)
     
  19. FabianNL

    FabianNL Guest

    zal hem dan zelf maar ff hosten, ff geduld, zal hier zo een linkje plaatsen...
    hoop dat het gaat passen...we zullen wel zien
    ok, hij kan elk moment klaar zijn, ik hoop dat downloaden sneller is dan uploaden
    Halo2 multiplayer (krijg hem niet aan de praat, sorry jongens)
    - rechter klik > doel opslaan als... -

    aan het eind gaf ie een error aan dat de verbinding was verbroken maar ze zijn wel beide even groot (26.7mb volgens mij), dus misschien mis je de laatste seconde of iets maar denk niet dat dat iets uitmaakt.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 aug 2004
  20. Seroth

    Seroth w00t!

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    heheh, meestal wel :p.

    Anyhoo, hij doet 't dus niet. Ik denk dat ie door die fout dus niet is geupload. Probeer 't anders nog es?
     

Deel Deze Pagina