ehm jongens het gaat wel om de amekaanse tijd ... als er wat gaat gebeuren ... dus je hebt nog minstens 7 uur
wat maakt dat in hemelsnaam uit dat ie ex-mod is... maak er dan gewoon dit van: Fardo, wat denk jij dat er gebeurt?
hehehe ... datis waar Maar goed ik ben zelf al een tijdje aan het brainen ... 1) het is een ARG ... dus deze is niet morgen al afgelopen 2) de countdown clock telt niet af naar 24:00 ... maar naar 6:00 (dan nog china time) ... dus om 12:00 chinese tijd ... ehm .... tja er zijn gebeursen op dit moment dus ik ben nog blanco... Ik verwacht eigenlijk morgen om 12:00 in amerika ergens een persconferentie ... vermoedelijk redmond... maar wat er gaat gebeuren :{ maar ik ben nog aan het denken
hmmm ... bungie forum en web cam zijn down ... ze krijgen vast te veel bezoekers op dit moment http://www.bungie.net/Forums/topics.aspx?forumID=6
bedankt falcon NL iedereen wil idd ff kijken of er activiteit is daar óf ze hebben het expres gedaan zodat niemand het kan zien wat er gaat gebeuren kijk morgen vroeg alvast wel ff of er al iets bekent is, anders wachten we maar tot een uur of 6 's avonds...
kijk eens wat ik heb binnen gekregen vandaag <ga lekker slapen jongens ... 9 november kunnen we hem spelen>
Inderdaad Falcon had weer een gelijk Zou jij dan niet willen weten wat er op dit moment gebeurd bij bungie???Ik ben zelf op het moment bezig met tijden opzoeken Edit: Fardo wil je dat NOOIT meer doen!!!!
Fardo ik wordt echt bang van jou!!!, ik begin nu zelf te denken dat ik maar eens bij jou in moet gaan breken!!! ( 9 november is ver, hopelijk moet ik wachten tot morgen .... )
waarom denkt iedereen dat er iets heel belangrijks gaat gebeuren, er is niks verteld van bungie uit over deze klok en mensen hebben elkaar op ligge naaie dat er iets belangrijks gebeurt, ik zeg nie dat het niet zo is maar er hoeft vandaag helemaal niks belangrijks te gebeuren
Min of meer is er wel iets verteld. Het zat in de Theatrical trailer die gemaakt is door, wat ik denk, Bungie, toch?! Daarbij, ze zetten geen overgrote klok neer op zo'n site [waarbij overigens héél veel dingen wezen naar de datum: 24-08-2004]. En daarbij, ze hielden zich ook aan hun woord op de 10e [?]. Toen de site helemaal flipte weet je nog...
Er is in ieder geval IETS te verwachten, maar wat??? Dát wil ik zo graag weten. Ik ben nogal snel nieuwsgierig Trouwens, duurde dat metastasizen ook niet iets langer dan de klok aangaf???