1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

24 Augustus, GEEN Halo 2 demo of release (bevestigd)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Weggooi32, 5 aug 2004.

  1. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    'k typ snel en de v lig net onder de f zoals je weet. thanks
     
  2. GameCrasher

    GameCrasher Halo 2

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap alleen nog steeds niet waarom er zo veel verborgen aanwijzingen zijn naar 24 augustus. Als de ARPG iets over het verhaal verteld, waarom dan dit allemaal (post van Fardo uit ander topic):

    Zijn dit allemaal dingen die er "per ongeluk" in zitten, want het is wel duidelijk dat dit niets met het verhaal van Halo 2 te maken heeft.
     
  3. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Omdat er op 24 augustus een artikel in de Official Xbox Magazine komt over Halo 2. Denk over single-player. Daarom refereert die site naar 24 augustus. Gewoon een marketing stunt, die Microsoft en ook OXM, erg goed in de hand speelt.

    http://archief.xboxworld.nl/news/5645/
     
  4. gerjan

    gerjan Guest

    Dus er komt er wel een keer 1 :D maar niet op dat moment
     
  5. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    waarom zeggen ze dan niet wat er wel uitkomt :cool:
    de 24ste zal niet voor nix zijn toch?? :{
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Aan de ene hand denk ik, waarom wil Bungie het zo keihard ontkennen? En de posts van iedereen die hen tegenspreekt verwijderen? Dat is wel een beetje té overdreven.
    Maar aan de andere hand denk ik, dat is wel de alleroudste truuk om het eerst hard te ontkennen en het dan wel te doen. Bungie is niet zo gek.
     
  7. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    _O_ maar ik heb toch het idee dat halo 2 nie uit komt de 24ste hoor. kunnen we er geen poll bij doen :+
     
  8. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    wat moet bungie dan doen? het is niet waar, dus gaan we 't be-amen...????

    wat je ook doet, mensen zoeken er iets achters, is geen goede of foute manier. het gaat niet gebeuren, maar als mensen willen denken van wel, dan denken ze dat toch wel.

    het is alsof er een olifant voor je staat met een neon flitsend naambord 'Ik ben een olifant'. en dan zegt er eentje: 'dat is nou een muis!!!!'

    die slimmigheid doe je weinig aan...hehe
     
  9. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Er gaat wat gebeuren op die datum, misschien hebben ze wel de mededeling dat de MC een travestiet is !!!

    Geduld is een schone zaak, we zien het vanzelf wel!
     
  10. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Het is allemaal zo verwarrend, maar ik snap niet dat al deze ophef gemaakt is voor 1 artikeltje. Nu gaat Bungie steeds meer info weggeven over de singleplayer, in de nieuwe Xboxworld en de XBM komen grote previews.
    Maar die datum 24 augustus, die is al gekozen (als je het mij vraagt) voor de releasedate, en is de releasedate gebasseerd op 24 augustus.

    * 24 augustus is precies 77 dagen voor 9 november.
    * 9/11/04 --> 9 +11+(0)4 = 24
    * Op 24 augustus gebeurden er allemaal onverwachte dingen (windows 95, vesuvius vernietig Pompei (oid))

    Hieruit kun je dus echt wel opmaken dat de releasedate gekozen is ten opzichte van 24 augustus. Maar waarom zou Bungie een releasedate laten afhangen van een simpele ARG? Er zijn nog veel meer verwijzingen naar 24 augustus, uit de Halo boeken bijvoorbeeld. Het lijkt erop dat Bungie deze ARG al lang van te voren had bedacht, maar alleen voor 1 simpel artikeltje?
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2004
  11. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    frankie heeft toch gezecht dat het niet is :{ dus dan zal dat ook wel. neem voorbeelt aan kobolt. maar wij leven in een nogal tijdperk met nogal aanslagen en zo, als die site gehackt is....wie weet waar ze dan naar toe willen :mad:
     
  12. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat doen ze alleen maar om je op het verkeerde been te zetten. Microsoft zal dom zijn als ze nu al gingen zeggen dat Halo 2 wel uitkomt op 24 augustus.
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Lees eens goed, hij zegt dat helemaal niet. Hij zegt dat ze 9 november hebben gekozen omdat ze al wat van plan waren op de 24ste. Hij zegt niet dat de 24ste de release is.
     
  14. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Wou ik net zeggen ik zou nou nog niks geloven van wat Bungie zegt of wat een of andere mod zegt. Wacht gewoon af tot de 10nde en oordeel dan pas want Bungie gaat het nu ook echt bekendmaken. Misschien heeft Frankie gelijk misschien houd hij ons voor het lapje maar om nu al te zeggen er komt dat of er komt dat, is ook niet echt gezond.
     
  15. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt ongelooflijk dat mensen zich hier zelf moed inpraten en nog steeds hopen dat Halo 2 de 24e uitkomt. Get over it!
     
  16. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Wie praat zich moed in dan? Ze gaan de 10nde iets doen en de 24ste dus ik wacht gewoon af wat er komt. Ik kan heus wel wachten tot 9 November want het is maar een spel. Ik kan in de tussentijd heus nog wel een ander spel kopen. Het is gewoon raar dat gedoe met ilovebees dus ik geloof nu nog niemand geen bazin die zegt hij komt de 9nde zonder een argument of een andere gast die zegt dat hij wel komt. Ik wil gewoon een reactie hebben de 10nde die zegt wat er is of wat er niet is.
     
  17. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    1. als het alleen om een special gaat maken ze niet helemaal zo'n site, zeker niet waarvan de url in een bioscooptrailer zit :+

    2. als dat het antwoord zou zijn (wat het niet is), zou frankie nog niet het antwoord geven!!!

    3. halo 2 komt op 24 augustus uit!!! _O_
     
  18. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Voorbeelden:





     
  19. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dat bericht van FRANKIE dus al 2 of 3 dagen geleden gelezen en dacht....mmmm
    vreemd , maar van de andere kant weerhoudt het mij niet om deze ARG te blijven volgen en ik denk dat dat toch het belangrijkste is voor mij.
    En dat houdt dus in: puzzelen,lezen,praten en natuurlijk SPECULEREN,dus waarom zouden we hiermee stoppen ( met speculeren ) gewoon doorgaan ! I`m Lovin`it.

    @ BUNGIE _O_
     
  20. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    whaha ik zei het toch dat er niks bijzonders ging gebeuren, maar toen ik dat zei kreeg ik alles over me heen..

    whaha nou het is bijna de 24ste hoor jongens! :) laten we inspanning wachten op het artikel.
    hahaha
     

Deel Deze Pagina