1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

24 Augustus, GEEN Halo 2 demo of release (bevestigd)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Weggooi32, 5 aug 2004.

  1. Lionhard

    Lionhard Guest

    dat weet ik niet en daar ga ik mjin posts niet aan verspillen want die worden toch gedelete...
     
  2. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Laatst bewerkt: 7 aug 2004
  3. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga jullie allemaal uitlachen als er niks bijzonders gebeurt de 24ste. En ik wacht het gewoon af, ik koop 'm als hij in de winkels ligt, of hij nou de 24ste of de 9de uitkomt, mij boeit het niet.
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja, jullie kunnen wel boos zijn op mij. Maar ik probeer jullie alleen maar correct te informeren. Veel mensen nemen niet de moeite zelf te onderzoeken en lezen wat iemand hier zegt en geloven het. Heb je liever de waarheid of een fantasie die niet uitkomt waardoor je zonder reden teleurgesteld bent...

    Augustus 24, gaat er niks gebeuren. Er komt dan een artikel in het Official US Xbox Magazine met informatie over halo 2. Halo 2 komt gewoon uit op 11 november in nederland. Of er nog iets gebeurt op die ilovebees.com site komt, weet niemand nog. Het zijn geen nieuwe releasedate aankondigingen of wat dan ook van die aard.

    Dat is nooit anders geweest. :)
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2004
  5. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    En hoe verklaar je dan dat: In 4 days this medium will metastasize.
    O-)
    Want wat zou er dan gebeuren, gaan ze dan officeel bevestigen dat er een artikel komt 8)
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Misschien gewoon een revolutie in die pagina, veel meer nieuwe dingen om uit te zoeken, om je gek door laten te maken.
     
  7. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    11 november staat in mn agenda :D ( waar is mn agenda eigenlijk? :confused:).

    Aan de ene kant is die teller handig, maar ik zit al 3 uur naar die teller te kijken en die 3 maanden blijven maar staan..:'-(
     
  8. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    die gaan ook niet snel weg, dat kan ik je verzekeren 8)
    3 maanden 4 dagen 1 uur en 8 min. hahaha da duurt nog lang :mad: maar ja kan ik alvast sparen (volgende week komt mijn geld whahaha 8))
     
  9. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11


    _O_ _O_ _O_
     
  10. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    De game is ook 95% af, dus ze moeten nog alles oppoetsen, multiplayer level toevoegen. Game moet nog worden gekopieerd, blabla. Dit gebeurt niet even in 17 dagen hoor.
     
  11. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets zal er ook wel gaan gebeuren, maar dan maken ze wel veel ophef over een artikel in oxm. In je update word het wel bevestigd en dat komt wat officieler over. Lach mij maar uit de 24e ik zal wel terug lachen vanuit Tenerife _0/ .
     
  12. RiFF

    RiFF Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo staat het toch ook op de officiele site :) We wachten wel! RiFF heeft geduld
     
  13. Seroth

    Seroth w00t!

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Er kunnen maar een paar dingen gebeuren, de ARG eindigt, er gebeurt iets speciaals in de ARG, er komt nieuwe info vrij over halo 2, of bungie liegt en er komt wel een demo. Dat zijn alle opties. We zullen wel zien....
     
  14. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik gok op info of niets :mad:
     
  15. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    of hij komt uit *)
     
  16. CyriLLuZ

    CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat deze thread net zo goed tegen kan worden gesproken als je de mail bekijkt van die ?medewerker? van Bungie?
     
  17. Seroth

    Seroth w00t!

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    die door bees.netninja.com als als BOGUS word gelabeled. Niet echt lijkt me dus. Ik kan zelf ook zo'n mail in elkaar zetten, gewoon een fan die wat oproer wil veroorzaken.
     
  18. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Waarom is Fable eigenlijk dan ook nog niet in de voorverkoop? Die zou dan zelfs nog eerder dan Halo 2 moeten komen toch?
     
  19. Seroth

    Seroth w00t!

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kan je toch ook al pre-orderen of bedoel je dat niet?
     
  20. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kunt hem al pre-orderen bij verschillende sites. Maar volgens mij bedoelt hij gcshop.
     

Deel Deze Pagina