1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

24 Augustus, GEEN Halo 2 demo of release (bevestigd)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Weggooi32, 5 aug 2004.

  1. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ook ja. Want ik denk dat ook veel mensen op Fable zitten te wachten, net zoals op Halo 2. Dus waarom wel Halo 2 hier kunnen bestellen en Falbe (die toch al 14 sept komt?) niet. Ook nie op gcshop en nedgame.com
     
  2. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Fable komt 15 oktober dacht ik.
     
  3. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik dacht dat je hem al kon pre-orderen bij GCshop. Of heb ik me nou vergist?! Hij staat er nu namelijk niet bij.... :confused:
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2004
  4. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    dat zeg ik... gam, uh..
     
  5. Seroth

    Seroth w00t!

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar we gaan ondertussen wel mooi off-topic, we horen te speculeren over Ilovebees (of in elk geval over de 'demo release/full release' geruchten) ipv zeiken waarom fable nog niet te preorderen is bij gcshop :p
     
  6. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Iets meer info:

    Here is a Summary of the new Infos:

    New Maps:

    Midship - A Covenant Cruiser.
    Ivory Tower - The Top of a giant Skyscraper.
    Waterworks - The Stalagnites on the screenshots are destroyable, they can even destroy a Tank if they fall down.

    New Weapons:

    Covenant Carbine - A Covenant Battle Rifle.
    Covenant Energy Sniper Rifle - As the name says.
    Brute Shot - A mortar that fires 4 grenades that explode on the second impact.
    Pistol - You can use 2 at the same time, thats the only info on this weapon.

    Vehicles:

    Banshee - The Banshee can do "Loopings" and it can spin around if you hold down A + Directional Buttons. A Banshee can be boarded while it is flying.
    Tank - The tank has a new control layout.
    Boarding - Only Brutes and Elites can board vehicles, the Grunts an Jackals don't are intelligent enough to do it.

    Controls:

    The white button is a Team Speak button now, the flashlight is no more. The Directional Pad can be used for Tricks in combination with the A button.

    XBL:

    - There will be a ranking system.
    - There will be DLC, including new maps and "more".
    - There will be a Feature called "Virtual Couch", you can play with a buddy and if he leaves the server you will automatically follow him.
    - There will be Sword Only gametypes that are really cool.
     
  7. Seroth

    Seroth w00t!

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Uh, verkeerde thread, misschien? Wel leuk en aardig al die info maar 't is wel weer off-topic he... _0/
     
  8. il bruto

    il bruto Flame Fury

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    2
    "don't are",haha...aï,ze germans
     
  9. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeps foutje.......pleur de zeik maar weg naar die andere thread.

    P.S goed opgemerkt SEROTH,altijd scherp blijven bij zo'n ARG ;)
     
  10. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat is grappig *)
     
  11. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dit:
    Augustus 24 = Big suprise. Geen Halo 2, dat niet. Dat zou niet zo slim zijn ook niet denk ik.
    Meeste mensen verwachten Halo 2 in November, plannen zijn op die datum gevestigd. Nu zijn veel mensen op reis, einde zomer zal niet veel worden gegamed door kinderen omdat het begin schooljaar komt.

    Ik geloof wel dat er wat in verband met Halo 2 komt. Maar volgens mij niets dat de speelervaring van het spel verpest. Misschien een lange proloog film ofzo? Ik weet het niet... Maar volgens mij komt Halo 2 uit in November.
    Wij verwachten hem dan, dus zij zullen alle tijd bruikbaar gebruiken om hem zo goed mogelijk af te leveren.
     
  12. Seroth

    Seroth w00t!

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik houd de mogelijkheid van een demo nog steeds in gedachten. Bungie ontkent het dan wel, maar goed, ze zullen het natuurlijk ook niet zomaar toegeven als we wel op het goede spoor zitten, toch? Maar goed, laten we eerst maar verder kijken wat we kunnen ontdekken.
     
  13. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het eerlijk gezegd geen demo willen. Het haalt een deel van de waarde van de complete versie weg. Het lijkt me toch leuker om alles in 1x te hebben, dan al een stukje te krijgen voor je de complete kan spelen.
    Dan liever nog een gameplayvideo van zanzibar 8)
     
  14. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Tzou ook gewoon een speciale versie van Halo 1 kunnen zijn.
     
  15. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Een Limited Edition van Halo 1 ofzo dan? Met Making Off's en extra info over Halo 2?
    Maar volgens mij zit er daarvoor al te veel in de Limited Edition van Halo 2.
    Een speciale versie van Halo 1 lijkt me ook niet groot genoeg...
     
  16. Seroth

    Seroth w00t!

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heeft het niks met een 'demo' of een 'full release' ofzo te maken. Misschien gebeurt er dan wel gewoon wat groots 'in-game'. Melissa (de A.I.) word op dat moment 'Wide Awake and Physical'. tegelijkertijd gaan de 'Axons' 'Hot'. Dat heeft te maken met die rare coordinaten die we onlangs voorgeschoteld kregen.
     
  17. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog steeds een 'believer' en geloof dus dat halo 2 de 24e uitkomt. Maar ik vind ook dat er moet worden gekeken, voorbij de ww-release of een demo. Dus vind ik de theorie dat er een A.I. (hoeft niet alleen melissa te zijn) wide awake and physical wordt, ook een mooie theorie.

    btw. Seroth, ik ben afgelopen week op vakantie geweest, maar ik heb zo een beetje alle posts gelezen en vind dat jij toch wel 1 van de beste bijdrage's levert voor ilovebees op dit moment, ga zo door :D
     
  18. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    en ik dan... :'-(
     
  19. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    jah, jy ook :p
     
  20. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    weet je , ze hebben mij hier op dit forum al van alles uitgemaakt.
    Van mierenneuker tot miriks rechtervoet toe.
    Maar weet je , ik ben van belgie, meer bepaald uit mechelen , en hier hebben wij genoeg gamesshops tot onze beschikking en geen daarvan preordnerd op dit moment halo2 .
    |:-
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2004

Deel Deze Pagina