/Mod Lees de [faq]FAQ[/faq] nog een keer door. Illegale praktijken worden hier niet besproken/genoemt. - Orcrist
In de game mania in mechelen weten ze nog van niets , nog even wachten alvorens te preordenen zeggen ze daar . Kan ook zijn dat die mannen daar een beetje achteroplopen
blijkbaar wel,heb hem zelf al een aantal weken geleden besteld in GM in Aalst... anyway,anders eens bij Free Record Shop vragen,of bij de kleinere,onafhankelijke game/compushops
Ja dat zullen we maar eens een keer doen , stel je voor dat ik de limited edition mis, brr ik mag er niet aan denken , want dan slaap ik niet meer
hmm ik weet het echt niet maar!!!! er komt inderdaad in amerika een special nummer uit op de 24 aug. met daarin info over halo 2, de cover is nog niet laten zien. ik hoop in ieder geval wel dat het zo is dat er hij eerder uit komt. greetz
Ik sta nog altijd vast met mijn standpunt: geen halo 2 op 24 Augustus, ook geen demo! Dat magazine zet me wel tot nadenken. Misschien is het gewoon een geweldig Halo 2 picture (nergens op internet te zien), en is het natuurlijk veel spannender en word er veel meer verkocht wanneer het pas dan te zien is.
nah,ik wil toch wel op voorhand zien/lezen waar ik mijn 60 euro aan uitgeef.(niet dat t ertoe doet,ik heb hem toch besteld)oké,t is wel het vervolg op halo,maar toch...als mensen liever in spanning worden gehouden,moeten ze die info maar negeren
als je nix zinnigs te melden hebt post dan niet ontopic: ik heb de hoop nu wel een beetje verloren dat 24 augustus de releasedate zou zijn, ik hou het gewoon op een goede reclamestunt van Bungie/Microsoft
Die hoop heb ik ook wel verloren. Ik ben wel benieuwd wat er nu wel gaat gebeuren volgende week. Er moet toch wel echt iets groots gebeuren anders voel ik me behoorlijk vernkt.