1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

24 Augustus, GEEN Halo 2 demo of release (bevestigd)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Weggooi32, 5 aug 2004.

  1. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Gratis Halo Action-figure bij elk doosje crackers.
     
  2. FabianNL

    FabianNL Guest

    het zal toch wel meer zijn dan alleen een artikeltje in de OXM? dat zal ik echt verrot vinden als dat alles blijkt te zijn, daar wordt ik namleijk niet echt heet of koud van, ja, leuk hoor zo'n artikel maar meer ook niet
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb nog wat "vreemds" ontdekt ... de wereldwijde pers krijgen allemaal deze week een bijzondere Halo 2 ervaring. Van een andere xbox site in Frankrijk hoorde ik dat hij vrijdag uitgenodigd is om naar de Halo 2 persconferentie te gaan. In spanje is deze briefing al geweest... dit betekend niet dat Halo 2 eerder gereleased word ... ik verwacht nog steeds 11 november ... maar wel vreemd dat dit allemaal voor 24 augustus gebeurt ... maar ja dat is toeval :+
     
  4. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Kras nu en maak kans op een superdeluxe warthog (echt dan 8))
     
  5. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    gratis peugeot hoggar bij Halo LE :D
     
  6. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Herrineren jullie je nog dit er zou een halo versie komen die live ondersteund gewoon halo 1 maar dan met live er zou ook een grote kans komen dat die dan uit komt :eek:
     
  7. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    nooit van gehoord :confused:
     
  8. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    o nouja ik had het een keer gelezen
     
  9. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0


    24 augustus .....aankondiging ww-release HALO 2 op 1 september! ( het was tenslotte de eerste officiele launch-date!).

    24 aug-9nov=77
    24aug-1sept=7
    -----------------
    Totaal BUNGIE
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2004
  10. FabianNL

    FabianNL Guest

    laten we het hopen :D, vind ik een mooie datum alleen heb ik dan nog maar een week vakantie :'-(
    maar er waren wel ooit geruchten dat er een Halo versie kwam die Live zou onderstuenen, die zal nu natuurlijk niet meer komen (was zowiezo al heel vaak ontekent) want iedereen wacht wel lekker tot halo2, is niet logisch om 2 maanden voor de release opeens een extra versie van halo1 te geven of iets...
     
  11. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    hehe, Augustus heeft 31 dagen...24+7=31 augustus. Das een dinsdag... 9 november ook. Ik vind het sowieso raar dat die Amerikanen een release data met een 9 en een 11 hebben...maar goed. Halo 2 komt gewoon op 11 november, hoewel al deze sporen wel...vreemd zijn...
     
  12. Erikprogamer

    Erikprogamer Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    tog een saai spelletje dat halo.. _0/
     
  13. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Fardo en rifle keeps the hope alives, echt mensen waar ik nou goed mee kan praten ;)
     
  14. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, worms trekt volle zalen
     
  15. Erikprogamer

    Erikprogamer Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb niks met worms, vond het plaatje grappig dus mond houde _0/
     
  16. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Misschien ontkent Kobold het wel zo enorm omdat dat gevraagd is door Microsoft, ik vertrouw niemand meer :D
     
  17. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    En dat noemt zich een progamer. ;)

    Ik heb het eerlijk gezegd wel een beetje gehad met die 'geruchten'. Toch blijft er een gevoel dat er 24 augustus wel eens wat zou kunnen gebeuren. Ik lees dan ook altijd ff het nieuws door van Ilovebees, ga dan ook zo door :p
     
  18. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha, ik precies hetzelfde ;) Ik was een "believer" en eigenlijk nog steeds een beetje... Al is het alleen al om gewoon een excuus te hebben om iedere keer weer de ilovebees thread te bezoeken.
     
  19. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    @ ELITE wie van ons kijkt nou nog op één dagje ;)
     
  20. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    http://nikon.bungie.org/misc/bdaiber_mountaindew.html (effe lezen heren en dames)

    QUOTE:
    While we were there, we grilled the Bungie rep on a lot of different topics. Obviously, he wasn't allowed to answer all our questions. He told us that there would be up to 16 Xbox's for System Link. He also said that Multiplayer options were going to be a lot more customizable. This tied into our questions about power ups, and he said right now he thinks there is an option to turn them on or off. He couldn't confirm a lot, but this is what he did say to us when we played on July 24th (for all you ilovebee fanatics) "You'll know A LOT in a month." I think that's almost exactly what he said word for word. Anyway, I don't remember all the questions that were asked, but if someone asks me question, I'm sure I'll remember how he answered it. I paid very close attention to what he had to say.
     

Deel Deze Pagina