Gewoon ,dat iemand bij BUNGIE toen al wist dat er iets speciaals ging gebeuren,terwijl ze overal zwaar ontkennend op reageren tot dusver! m.a.w....BUNGIE heeft leugentjes om eigen bestwil ( en terecht natuurlijk)
Hij zegt, je weet VEEL over een maand... Misschien gaat het echt alleen om de nieuwe OXM met VEEL informatie, waar alles wordt verteld. Of je weet veel omdat je het zelf hebt gespeeld
Mensen, het is gewoon nog 6 dagen wachten (hopelijk staat er over 5 dagen bij gcshop al: verzonden ) en dan weten we het. Ik denk dat we het beste gewoon kunnen afwachten.
Waarom gaan we niet ff wat lospeuteren bij de gameshops? Als hij zeer snel (24e of iets later) gereleased word, moeten de gameshops zeker wel ingelicht zijn.. Of is dit onzin ?
Dat zou inderdaad zo zijn, maarja Microsoft weet er zelf niet eens iets af, dus laat staan de gameshops! Hij komt gewoon november 11, het 24 augustus gerucht is gewoon ongesubstantieerde (maar leuke, daarom zo vasthoudende) speculatie op de countdown van ilovebees.com.
Het is gewoon bullshit. Dat mensen zich eigen meelaten sleuren in die thread over dat ilovebees bullshit. Ik zie wel wanneer hij uitkomt. Dan ligt LE namelijk lekker op mijn deurmat Maar op de PU Gameplay hebben ze dus wel een demo..?
De Gameshops kunnen tot 12 uur van tevoren ingelicht worden.Dit weet ik omdat een vriend bij een gamehop werkt.Dus als er 12 uur van tevoren niets bekend is gebeurd er dus ook niets
Gameshops zijn geen grote retailers, die worden nergens van op de hoogte gesteld, totdat ze hem kunnen bestellen bij hun groothandel. Grote retailers, die duizenden en duizenden versies verkoen, willen ruim van te voren weten dat hij er aankomt, zodat zij hun winkelplaatsing, foldertjes, en andere rommel kunnen regelen.Zie jij 'm al ergens in de folders staan? Dat gebeurd zeker al een maand van te voren. (in de loop van oktober ergens). Helaas, maar waar
Nee... MAARRRRR Windows 95 was toch ook zo'n grote verassing, die stond ook niet in alle foldertjes Op de dag dattie uitkomt begint misschien wel gelijk een grote promo actie En misschien weet ms er wel van maar mag niks zeggen...
Kijk hier even voor nieuwe pics:http://www.havocgaming.com/ En hier ook even:www.gamespy.com nieuwe pics!
Wat ik nou denk, Bungie heeft alleen gezegd: Halo 2 komt niet op 24 Augustus uit. Misschien begint dan de marketing campaign voor de release op 1 September!! ? Ze hebben nog nooit gezegd dat het niet uitkomt op een dag vlak achter 24 augustus Cool, 1 september dus halo 2
yeah right, lijkt me niet echt logisch. Ik heb na 10 augustus de moed een btje laten zakken. K wacht gewoon op 11 november.
24 augustus is iig ten opzichte gekozen van de releasedate, dus het is niet ff een maandje van tevoren bedacht....
Ik vind dit ook wel een beetje logisch. Iedereen zit hard te ontkennen voor 24 augustus, maar verder...
Kben vandaag langs de Nedgame gegaan hiero in groningen ik vroeg als zij wat wisten van 24 augstus ze zijden: wij weten dat er wat gaat gebeurn 24 augustus omstreeks halo 2 aleen wat wisten ze niet