ik heb die vandaag ook besteld, 294 euro op markplaats via via een groothandelaar. Voordeel is dat deze 1:1 pixelmapping heeft dus kan je ook met je 360 op deze spelen zonder een gerekt beeld te hebben. Ik zelf denk wel dat ik de goeie keuze heb gemaakt.
Ga binnen nu en een week de HP W2408H kopen. Kan de BTW eraf krijgen via via, dus ik betaal er dan ongeveer €400 voor excl verzendkosten
Mijn voorkeur gaat echt uit naar de Benq G2400W. Heb hem nu even in mijn bezit en echt het beeld is super zuiver. Aangezien ik wou schakelen tussen mijn pc en mijn xbox 360 is dit de perfecte monitor geworden voor mij. Hdmi, D-sub (vga), D-dvi. Dat allemaal voor zoon 350 euro incl hdmi kabel en verzending bij 4launch.nl Wat ik wel zou aanraden is om via de koptelefoon uitgang op de monitor het geluid op een speaker set te zetten door middel van een mini jack naar jack/tulp.
weet je ik heb nu al een tijdje mijn 24 inch monitor (zie hierboven bij andere posts) en ik ben er zo aan gewend geraakt dat ik een 30 wil, dus ik geef je nu als tip: koop een 30 inch monitor