"24 - Twenty Four - Seizoen 4

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Eastmaster, 18 jan 2005.

1. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    In middels zijn er al weer 5 afleveringen van seizoen 4 op de amerikaanse Fox geweest.

Vergeleken met seizoen 3 begon seizoen 4 gelijk met een flink deel leuke actie scenes en verrassingen.

Van collega's hoor ik dat de formule voor de serie een beetje is uitgewerkt, toen seizoen 3 afgelopen was, was ik daar wel een beetje mee eens... voorlopig overtrefd seizoen 4 alle voorgaande seizoen beginnen...

Zijn er hier mede liefhebbers om er over te praten!! Wat vinden jullie van de nieuwe acteurs en het verhaal tot nu toe?

Gebruik waar nodig ook spoilers, voor lezers die nog niet aan de afleveringen toe zijn gekomen.

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Seizoen 1 heb ik wel een beetje gevolgd. Vooral omdat het toen iets "nieuws" was. Ik las dat Armin van Buuren de soundtrack van het nieuwe seizoen heeft gemaakt. Een beetje Nederlandse inbreng dus! ;)
    Mischien dat ik het weer ga kijken. Maar ik denk dat ik dan alle seizoenen had moeten kijken om het te volgen...

3. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Het is helemaal niet nodig om de voorgaande seizoenen te kijken om het te volgen. wat wel belangrijk is, is om geen 1 aflevering te missen van een seizoen. Dan volg je het namelijk niet meer..

Elk seizoen begint weer met een nieuw verhaal dat opzich zelf te volgen is... Door de seizoenen heen loopt er wel een rode draad, maar die is maar heel dun :)

Soundtrack van seizoen 4 is geloof ik nog niet uit, maar die van seizoen 3 is wel erg leuk, sommige nummers zijn echt relaxed om mee te joggen en andere weer om lekker op de bank te luisteren

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hehe dan ben je nog wel even zoet.

Ik kijk het ook. Meestal nam ik het op zondag op, en die week erop nog een keer, zodat ik wat langer door kon kijken. Maar ze lopen nu met die dubbele afleveringen te smijten. beter dus.

Maar ik vind het erg goed. Soms wat langdradig, maar wat wil je als je 24 uur film hebt,.. Ze hebben het (imo) goed gedaan, en weten het lang boeiend te houden. Ben dan ook van plan om het nieuwe seizoen weer te gaan kijken. Zondag ben ik toch meestal aan gort. En veel meer dan tv kijken komt er toch niet van. Prima moment voor mij voor 24 :)

5. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb seizoen 1 (NLD), 2 en 3 (import) hier staan en volg nu ook seizoen 4, moet de laatste aflevering nog kijken (5) maar tot nu toe vond ik het zeer vet.
    Maar jammer dat ze de rol van Kimberly Bauer weggehaald hebben. Ook jammer dat ze heel CTU weer verbouwd hebben (de personages dan)

6. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2

Ik ben het met je eens, ik schrok ook toen ik het zag. Het bleek echter al een tijdje te zijn uitgelekt dat ctu veranderd is. Cloe is na aflevering 4 ook definitief weg... er blijft dus niks over van de orginele CTU.

Het is ook al bekend dat halverwegen het seizoen, tony en michielle weer voor een aantal afleveringen terug zullen komen

Aflevering 5 moet je echt zo snel mogelijk kijken, beste aflevering tot nu toe!!

7. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    OMG, wat een veranderingen allemaal :|

Ik zal morgen aflevering 5 wel kijken :)

Is het niet makkelijker om in de titel spoiler alert te zetten?
    Ik bedoel, het gaat over seizoen 4, ze zijn nu bij aflevering 5, waarom dan wachten tot de nederlandse zenders het gaan uitzenden, de hele tijd spoiler tags typt zo irritant.

Trouwens, wat er zijdelings mee te maken heeft en wat ik me afvroeg.
    Van TV op pc opnemen is eigenlijk hetzelfde als een vcr. Dat was gewoon legaal. Als je toen video's van iemand leende was er ook niks aan de hand. Mag je nu zijn virtuele video ook legaal lenen ;)

Maar ik hoop dat de verhaallijn zich positief blijft ontwikkelen, ik zou er van balen als het na ep 10 ofzo, dood zou vallen tot aan de laatste 2 uren.

8. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Voor de gene die het willen weten waar het verhaal in dit seizoen om draait.
    op forums is te lezen dat het draait om het laten ontploffen van een nucleaire energie centrale

Volgensmij is dit illegaal, video banden waren alleen legaal voor eigengebruik, uitlenen van een videoband met opgenomen films van tv was net zo illegaal, als het gene wat nu gebeurt.
    Beetje het zelfde als wat er nu gebeurt met itunes, muziek wat je daar koopt kan je een max. aantal keer branden/kopieren.

Ik las net op het fokforum een leuk geintje dat de makers hebben uitgehaald...
    in aflevering 5 zie je dat er gebeld wordt naar de telefoon van debbie, het telefoon nummer is ook duidelijk zichtbaar.... iemand in amerika heeft dat nummer gebeld.... en het bleek ook nog eens een echt bestaand nummer te zijn, je kan der zelfs een voicemail achter laten :)

9. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ok, ik heb nu ook aflevering 5 gekeken, en hij was inderdaad erg goed ja.

Ik snap trouwens wel dat er mensen zijn die vinden dat de serie zijn beste tijd gehad heeft. Het basis verhaal is eigenlijk knap weinig veranderd. Maar toch blijft het mij enorm boeien.

Ze moeten er alleen wel voor zorgen dat het realistisch blijft. Daar heb ik bij dit seizoen al mijn twijfels over, en als er nog een seizoen komt moeten ze helemaal oppassen. Er kan gewoonweg niet 24 uur echte actie zijn, maar goed, we zullen wel zien.

10. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    haha.... vet, net toch maar ff geprobeerd dat 't nummer te draaien van debbies telefoon....

en je krijgt echt iemand aan de lijn!!! "hello 24, ....."

11. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Wel gaaf gedaan dan :)

Deel Deze Pagina