IK vol goede hoop thuis vanmiddag, ik dacht; mayb doet Live het gewoon nog ff voor mij.. Nee hr.. om 3 uur lag ie al plat
niet dat ik niet zonder live kan hoor, maar het is wel kut want vandaag heb ik net Rainbow Six 3 binnengekregen en ik wilde ff een potje online spelen.....KON DUS NIET!!!
Kom op jongens het lijkt wel een ramp, zoals jullie erover praten. Je moet maar zo denken morgen kunnen we weer lekker op Live!
wat krijgen jullie als melding als je jezelf op live wil aanmelden? ik vraag dit omdat ik net ben verhuist en ik nog veel aan het proberen ben kwa internet, (live werkt niet optimaal)
Is GMT +1 niet onze tijdgrens? en volgens xbox gister was het 13:01 GMT dus 14:00 in nederland en morgen de 22 ste 14 moet het klaar zijn.
WTF ik haat jullie allemaal wrom hebbe jullie een CC en ik nie?? (ik mocht toch afreageren op mn medeforummers??) maaruh wrom kunnen jullie nie zonder 1 dagje live?? kbedoel ik speel ook wel eens MMORPG en dan ga je et liefst elke dag maar dan kan ik echt wel een dagje zonder MMORPG
Het gaat er om dat als iets niet kan, je het juist wilt... Zoals mij, ik ben niet zo vaak online. Denk ik lekker zo ff te gaan spelen, kan het weer niet...
GMT+1 is het..... Maar verwacht wordt (Zie o.a. post Penjannl) dat Xbox Live het morgen rond 12:00 weer doet.
Is het mogelijk dat je 1/365 deel van het Live abonnementsgeld bij Bill kan claimen. Zoiets als bij stroomuitval... of moet er dan sprake zijn van overmacht. Wat me wel opviel was, dat je niet om de aankondiging van de update heen kon. Deze week moest ik deze eerst "verplicht" lezen, voordat ik weer op Live kwam.
Blijkbaar waren er toch mensen die verrast heeft.... maar het is knap te noemen als je het bericht niet hebt gelezen...