Nou... tot nu toe heb ik ook helemaal niets gemerkt wat veranderd is, wel werd er een update gedownload, maar verder zie ik niets?
tis inderdaad nogal vreemd, ik had op z'n minst verwacht dat die voce mails nu mogenlijk waren, t was trouwens ook leuk geweest als ze weer een nieuwe startpagina hadden gemaakt, zodat je een beetje meer variatie hebt.
GVD moet vanavond een rondje lopen voor links, de competitie eindigt morgen. Live doet het, maar xsnsport is dus nog gewoon down
Heel vreemd maar ik moest niks downloaden toen ik ffies scpt ging spelen? Najah zal wel dan al die veranderingen zijn er nog volgens vrienden van me...
Hmm zo d'ohh vind ik ut ook weer niet want heb dat nog nooit zow gedaan Maarja dat komt vast vanwege dat dit voor heel xbox live is niet voor 1 spel...volgens mij zie je het ook alleen bij nieuwe spellen...
Sorry maar scpt had niet gerekend op deze update denk ik zomaar...er staat ook in die thread dat ubisoft zelf r wat voor moet maken ofzow als ze het willen laten werken
Mogelijkheden voor teamplay, competities en clan-achtige zaken. Bij games als Halo is dat natuurlijk helemaal de shiznits! Maar de game moet wel ondersteuning voor die features bevatten; anders merk je er nix van (vandaar dat nu iedereen stomverbaasd naar zijn dashboard zit te kijken... gni gni gni).
Nou ja, op het officiele Xbox forum staat echter wel dit: The first thing to I need to tell you is there is NOT a major dashboard upgrade, but there is one feature that you'll see that I have not announced until today: Voice Messaging! After today's upgrade Xbox Live members will be able to send and receive friend requests and invites from the dashboard with a short voice message attachments. As games begin to adopt voice messaging, you'll be able to send/receive voice messages in game, but for now the only way to use voice messaging is in the dashboard. After the upgrade, give it a try! Dus waarom kunnen wij niet voice-messagen?