1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] 2e haagse LAN?!

Discussie in 'Games' gestart door macouno, 27 okt 2002.

1. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    zou ik ook niet doen, veelste gevaarlijk daaro:+

2. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de reacties een beetje lauw tot nu toe :'-(
    Hopelijk komen er nu wel wat meer mensen.

3. Slayer

Slayer xbox is deadly

Leuk Bevonden:
    0
    jo jo jo en ja hoor ik moet werken maar heb wel vrij gevraagd en zal vrij nemenals ik het goed heb is de datum 9 november ik zal vrij vragen anders meld ik me ziek want ik wil jullie allemaal wel eens zien en tegen jullie spelen. ik kom en dat staat vast ik wil wel een adres en huisnummer en mobiel of gewoon telefoon nummer zodat ik het kan vinden oke. ik hoor het gr, the one en only slayer.}:]

4. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Slayer.. tuurlijk... d'r staat al een kaartje online.. de locatie staat in de vorige thread... misschien maak ik nog even een nieuwe ;)

Enne inderdaad het ziet er nu dus uit dat, Ikke, Crosis, East, Slayer & mezelf komen... en waarschijnlijk komen Stella en Pieter ook wel weer langs hehe.

Dat is dan maar 7 man? Waar zijn al die mensen met hun grote groepen??? Blue Flame? Jam?

Als we maar met een man of 7 zijn ofzo, kunnen we het eigenlijk ook best in m'n huiskamertje doen. 1 ding weet ik... ik ga lekker haloen, zelf al ben ik in m'n eentje hahaha

Laatst bewerkt: 4 nov 2002
  5. Blue Flame

Blue Flame X-Box is like a drug

Leuk Bevonden:
    0
    was ik weer. Het gaat dus wel door hier. Welke tijd gaat het gebeuren, want dan moet ik even vrij vragen. Ik zal The Bear en Flamingo ook nog even vragen. Heb ik al eerder gedaan, maar ze wisten het nog niet. Vanavond zie ik ze, dus dan vraag ik het wel even.
    Ik laat het weten zodra ik het weet.

6. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    tuurlijk gaat het door:)

misschien moeten we die lui ff een pm sturen!

7. Blue Flame

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal Jaw even een pm sturen, die zou de vorige keer ook komen, maar heeft het toen afgezegd. Misschien dat hij deze keer wel komt. Dan stuur ik Jam ook gelijk even een pm. Flamingo en The Bear spreek ik, zoals al eerder gezegd, vanavond.

8. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    mooi!

want als zij komen zijn we met zogoed als 168)

9. Blue Flame

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de pm's verstuurd. Nou maar hopen op het beste!

10. Slayer

Slayer xbox is deadly

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dit heel triest ik kan niet heb zondag vrij maar kan absoluut niet zaterdag vrij krijgen ik vind dit jammer . maar probeer het volgende keer . gr the one and only slayer

11. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat mij betreft kan het ook op een zondag als we daardoor meer mensen krijgen, maar ja wie ben ik.

12. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Heren,

Wij komen zaterdag! Tenminste.............als we welkom zijn. Sowieso met 5 man(hebben bevestigd). Over het aantal xboxen, controllers, hubs en kabels moeten we het maar even hebben dan. Kunnen in principe 2 boxen met controllers meenemen en twee TV's(grote en kleine).

13. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Cool Jaw!

Ehm... een hub en kabels heb ik... dus dat hoeft niet.

Ik kan m'n xbox wel meenemen, maar m'n tv is niet z betrouwbaar na vervoer, dus misschien handig als iemand anders er nog 1 heeft. of dat die de xbox thuislaat.. .of als ik gewoon niks meeneem.

Er staat hier een kaartje

http://alienhelpdesk.com/lan_party.gif

de datum erop klopt niet maar de locatie wel. Ik kijk nog even voor een extra verwarmingkje, maar als iemand er nog 1 heeft is dat welkom natuurlijk.

Zullen we weer ongeveer 16:00 uur zeggen? tikkie te laat komen mag ook natuurlijk. Maar het beviel me best zo. Kan je als je zin hebt echt een hele tijd doorgaan.

Oh en dat met die lampjes hoeft niet hoor. hebben we dus vorige keer al gedaan.

14. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kom denk ik zowiezo niet. Het spijt me zeer maar ik begin HALO eigenlijk goed zat te vinden. Maar mocht er over een tijd een VET spel uitkomen (Brute force) dan ben ik wel in voor een LAN.

15. Blue Flame

Leuk Bevonden:
    0
    Dit vind ik dus echt kloten. Flamingo die niet meegaat, Slayer die de boel weer eens niet goed geregeld heeft (alhoewel hij gezegd heeft dat hij zich desnoods ziek meld!!!) en The Bear die een verjaardag heeft, waar hij heen moet.
    Ondanks dit alles kom ik toch zeker wel, maar ben dus wel in mijn eentje. Hoop dat jullie dat niet erg vinden, maar ik had verwacht dat bovenstaande personen wel mee zouden komen (aangezien ze dit de vorige keer zeiden).

Ik kom dus aanstaande zaterdag wel naar Den Haag, aangezien ik dit belooft heb aan JAW. Ik heb alleen een probleempje. Ik kom met het openbaar vervoer. Mijn vraag is dan ook, is er iemand zo vriendelijk om mij van het station op te komen halen?? Dit zou ik wel erg cool vinden.

Even over de te regelen boxen en tv's. Ik kan mijn box wel meenemen plus twee controllers en het spel, maar heb geen tv!!
    Ik had eerder aangeboden om een verwarming mee te nemen, is dit nog nodig of niet. Ik heb liever van niet, aangezien ik met het ov ga en niet echt veel zin heb om met een verwarming te gaan lopen zuilen. Mocht het echt nodig zijn, dan neem ik hem wel mee.

Ik zie jullie hopelijk aanstaande zaterdag!

Greetzzz Blue Flame

Laatst bewerkt: 5 nov 2002
  16. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn rooster is wat gewijzigt.......:confused:

Nee niet schrikken :) Ik ben nu de hele zaterdag vrij :9
    Dus hoef me niet te haasten.

Ik haal Danny (Ikke) op met spullen.
    Misschien kan Eastmaster Blue Flame ophalen bij Den Haag Holland Spoor ofzo.
    Tenminste als eastmaster weer met de auto komt?

Ik heb er weer zin in :D

17. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Ik haal je wel ff op... het liefst in Delft...

Daar kan je met wat geluk nog ergens parkeren om te w88 ofzo.....

op Den Haag HS is geen mogelijkheid om ergens de auto stil te zetten geloof ik....

18. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    :9 IK OOK, hoe laat spreken we af?

19. Blue Flame

Leuk Bevonden:
    0

Dat vind ik echt tof van je. Ik reis dan wel naar Delft, maakt voor mij niet uit, kost me toch niks. Ben zo'n student met ov-kaart:)

Ik heb even gekeken naar de reistijden. Ik kan op de volgende tijden op het station in Delft zijn: 15:18 of 15:48
    Het liefst heb ik de laatste tijd, dan heb ik namelijk iets meer tijd om van mijn werk naar het station te komen.

En dan heb ik nog een vraag. Aangezien ik opgehaald word met de auto, kan ik dan ook weer afgezet worden op het station?? Anders word het moeilijk om naar huis te komen. Ook naar deze reistijden heb ik even gekeken en de laatste trein die ik wil nemen vertrekt om 22:29 vanuit Den Haag. Dit is de op een na laatste trein. Mocht ik die missen, heb ik nog altijd de laatste trein. Als dit ook geregeld kan worden, kan mijn dag niet meer stuk.

Ik kan niet wachten, heb er zin in!!!

Laatst bewerkt: 5 nov 2002
  20. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    doe maar wat jou het beste uitkomt.... 15:48

enne, we brengen je wel naar Den Haag HS, is dichterbij en de een na laatste trein vertrekt daar om 22:49, laatste om 22:59

ik heb ook zo'n OV, ik gebruik hem echter ook om naar school te gaan, heb dus 1tje voor door de week!

Deel Deze Pagina