Dit vind ik dus echt kloten. Flamingo die niet meegaat, Slayer die de boel weer eens niet goed geregeld heeft (alhoewel hij gezegd heeft dat hij zich desnoods ziek meld!!!) en The Bear die een verjaardag heeft, waar hij heen moet.
Ondanks dit alles kom ik toch zeker wel, maar ben dus wel in mijn eentje. Hoop dat jullie dat niet erg vinden, maar ik had verwacht dat bovenstaande personen wel mee zouden komen (aangezien ze dit de vorige keer zeiden).
Ik kom dus aanstaande zaterdag wel naar Den Haag, aangezien ik dit belooft heb aan JAW. Ik heb alleen een probleempje. Ik kom met het openbaar vervoer. Mijn vraag is dan ook, is er iemand zo vriendelijk om mij van het station op te komen halen?? Dit zou ik wel erg cool vinden.
Even over de te regelen boxen en tv's. Ik kan mijn box wel meenemen plus twee controllers en het spel, maar heb geen tv!!
Ik had eerder aangeboden om een verwarming mee te nemen, is dit nog nodig of niet. Ik heb liever van niet, aangezien ik met het ov ga en niet echt veel zin heb om met een verwarming te gaan lopen zuilen. Mocht het echt nodig zijn, dan neem ik hem wel mee.
Ik zie jullie hopelijk aanstaande zaterdag!
Greetzzz Blue Flame
Laatst bewerkt: 5 nov 2002