Mense, ik stap zo op de trein. Ik neem HALO en Deathrow mee en wat bier (20) en twee flessen cola Tot straks
OKiedo daar gaan we dan hahaha... East neem je ook je camera mee? ik probeer 'm ook niet te vergeten. Peoplez... vanavond vertel ik nog wel even hoe het geweest is
Cool Ik ben er klaar voor. Ik ga nu m`n spullen pakken en kom richting Rijswijk oh ja....niet vergeten Danny op te halen
Wij zijn ons ook aan het voorbereiden! Neem ook dig. camera mee. Dit moet natuurlijk wel vastgelegd worden!
WOOHOO Okiedo... the massacre has come to an end. Jullie weten niet wat jullie gemist hebben haha op het hoogtepunt waren we met z'n 12en maar vooral met 11 man. Erg gezellig, erg spannend, erg leuk. Fotos zijn onderweg, ennne volgende maand weer hahahahaha let the carnage commence
Gaan we de volgende keer weer een potje CTF tegen het team van JAW spelen? Ik vond ze wel erruhg goed hoor Had niet verwacht dat we van die Halo Die hards konden winnen Volgende maand misschien ook UC spelen Kan haast niet w88. Greetzzz from Crosis
wuhahahha ik ook niet.... JaW en zijn corneuten trainen elk weekend..... en wij zijn gewoon natuurtalenten.....
Heb de foto's naar Macouno gestuurd. Als ik ze naar de rest moet mailen stuur je email maar ff per PM! Was erg COOL! Binnenkort hebben we een lange training op de hei, om het campen nog beter onder de knie te krijgen! Niemand haalt dan meer die vlag uit ons gebouw! HA!
Dat moet je dan nog altijd eerst bewijzen. Vond het trouwens erg vet vanavond. En ikke, wees de volgende keer niet zo irritant door elke keer je teamgenoten te rammen of te beschieten, want dan knal ik wel een rocket in je ass. OP NAAR DE 3e LAN DEN HAAG!!!!!!