1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2e hands xbox of niet?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door marit33, 24 dec 2015.

  1. marit33

    marit33 New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag. Mijn zoon heeft flink gespaard, hij heeft er echt zijn best op gedaan en wil een 2de hands xbox360 kopen. Het is een xbox met 500G en 1 spel erbij voor ongeveer 130 euro. Ik heb er totaal geen verstand van en weet niet waar ik op moet letten en of het sowieso wel slim is om een xbox360 2e hands te kopen. Waar moeten we op letten. Wat is slim. Wat moeten we wel doen, wat juist niet? kan iemand me tips geven? ik zou het erg vervelend vinden als zijn spaargeld op gaat aan iets wat eigenlijk niet handig was....
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Met dat bedrag kun je zonder problemen een 2de hands 360 kopen bij de Game Mania. Dan heb je gewoon garantie.

    Particulier zou ik alleen doen als je het kunt ophalen, en de console daar even testen.
    Hopelijk zit er ook een controller bij, anders heb je er niks aan.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  3. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    130 euro is trouwens een hoop voor een 2de hands xbox 360. Ik zou er maximaal 75-80 voor betalen...
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Veels te veel voor 1 spel erbij.
     
  5. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik vind dit wel een aandoenlijke oproep :thumbs:

    130 euro is inderdaad te veel voor een gebruikte Xbox 360. Al helemaal als er maar één game bij zit. De prijzen die @GillesD12 noemt zijn veel realistischer. En het idee van @MAD 1976 , om naar de Game Mania te gaan, vind ik ook een erg goede. Op die manier wordt je tenminste niet bedonderd en kun je altijd terug gaan als er onverhoopt toch iets mee aan de hand blijkt te zijn.

    Mocht je alsnog via Marktplaats of iets dergelijks de Xbox willen kopen, dan kun je dat altijd hier even voorleggen.
     

Deel Deze Pagina