Zin in zonder druk en stress lekker te gamen met mensen die door de week hard werken en s'avonds lekker willen chillen in een shooter of racegame? Kom eens een keer onze website checken en doe eens lekker mee op een vrijdagavond. Cya !
Ziet er interessant uit. Zou op zich interesse hebben om te joinen, alleen de gezinssituatie bepaald dat vrijdag avond ons TV avondje is..... Clanavondjes zullen dus niet elke keer kunnen. Zie mijn topic : http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=4531304#post4531304
Hoi Daan, We hebben allemaal gezinnen met kids en vrouwen die The Voice of Holland moeten kijken zo nu en dan dus dat is helemaal geen probleem
Nu is de voice voorbij, dus dat af en toe online zijn, gaat dan wat makkelijker! Drankvoorraad is er altijd, dus dat hoeft geen enkel probleem te zijn! Ik heb dus absoluut interesse. Mijn gamertag staat links vermeld. Toevoegen mag altijd natuurlijk. Wil graag een keer met jullie meespelen om eens te proeven hoe de sfeer is, hoewel ik er niet aan twijfel dat deze goed is.
Hi Daan, Lid worden van 2OLD4THIS? Stuur de staffmembers een friendsrequest, zodat zij je kunnen inviten tijdens de clanavonden. Stuur een volledig ingevuld profiel (check de profielen van andere leden als voorbeeld) en een foto van jezelf naar onze Overlord Marc met een CC naar onze webmaster Zero. De links naar onze emailadressen staan op de ledenpagina van 2old4this.com Tot snel ! Frank (zero)
Ik zal zo even via internet wat friend requests sturen. Gisteren even kort mee kunnen proeven, maar moest wel even wennen aan de hardcore game mode. Aanstaande vrijdag avond ben ik in principe vanaf ongeveer half 8 tot 11 online. Ik weet niet of er dan MW3 gedaan wordt, want dan zou ik erbij kunnen zijn om voor mezelf een duidelijk beeld van de clan te krijgen en zodat jullie ook een beter beeld van mij hebben. Ook zal ik alvast mijn profiel sturen. Edit: Profiel verstuurd, staff leden toegevoegd.