Ik had ook een hele slechte verbinding met die service lijn. Ik kon hem eigelijk niet verstaan. Net alsof je via twee blikjes en een touwtje naar engeland aan het bellen bent.
Kijk hier maar eens: http://www.tothegame.com/relxbox.asp?sort=title&filter=all Dan gaat mischien je bek wel opvallen, hou um dus maar ff vast. Want het zijn er al iets meer als 30. (Let wel ff op, US Releases zitten er ook tussen).
ik ook niet nee..... - Blood Omen 2 2/04/02 - Burnout 25/04/02 - Deadly Skies 11/04/02 - Championship manager 2001/2002 24/04/02 - ESPN International Winter Sports15/04/02 - MX 2002 26/04/02 - NBA Live 2002 14/03/02 - NHL Hitz 20-02 14/03/02 - Pirates-The Legend of Black Kat 22/04/02 - Transworld Surf 14/03/02 - Arctic Thunder 20/03/02 die heb ik allemaal nog niet gezien..... en die lijst op to the game klopt volgens mij ook niet of de spellen worden in de uk eerder gereleased als in de rest van europa. air force delta storm zou al in de winkels moeten liggen volgens die lijst nou ik heb hem nog nergens zien liggen. en ufc tapout heb ik ook nog nie zien liggen. ik ben vrijdag en zaterdag nog wezen kijken in een paar winkels.
airforcedeltastorm = deadlyskies. Probleem is. Je moet niet ibj de Intertoys kijken, maar bij een gamesspeciaal zaak ofzo..
Moet je b.v. hier eens kijken. gamesenzo kan je ook gelijk een lijst zien wanneer de games worden verw8 greetzzz
P.S. ik kom regelmatig in Utrecht voor m`n werk,dus kan eventueel wat meenemen voor mensen uit regio Rotjeknor! Natuurlijk eerst betalen ben werkzaam als directie chauffeur. als m`n baas aan het vergaderen is,dan loop ik zelf lekker te winkelen in Hoog Catarijne interrese....mail me maar p.p.s. ik hoef daar zelf niets op te verdienen!
Ik weet niet waar jullie games kopen maar hier in de gamemania kunnen ze zowat alle releasde games krijgen en de meeste hebben zo nog. (tword al erg als ze blood omen 2 niet hebben).