Dat gevoel zal niet anders zijn bij Ghost Recon. Deze twee spellen gaan meer de kant van realisme op dan Quake....
ja hier is ook een 30 plusser (31), lijkt me echt gezellig om een keer met oudere gamers op live te gamen, gewoon voor de gezelligheid en niet persee voor de win .
Hey, wij spelen alleen en puur voor de winst!! En als we niet winnen, dan gaan we met een hele hoge stem schreeuwen... Voeg me gerust toe aan je friendslist!
Hey ouwe grijze gamers, werkt best leuk zo die 30+ gamertag! beetje knallen, beetje praten, jammer v/d lag bij cod2 maar pdz gaat lekker enkel daar weinig 30+ers enne waarom? Maar goed Ghost recon ....ik doe mee, 9 maart in mijn box en knalle wederom, Laters effe mijn kleine eten geven...groet Ruud
Hey jou heb ik ook gezien. Ik heb PDZ weggedaan, omdat ik het helemaal niks vond. Ik weet niet waarom, maar ik vond het spel gewoon echt niet leuk. Het duurt drie kwartier om iemand neer te schieten en zij hoeven mij maar aan te kijken of ik stort alweer in elkaar. Het zal wel aan mijn "skill's liggen, maar het spel mag mij gewoon niet. We zijn met wederzijds goedkeuren uit elkaar gegaan
Goedenavond! Net terug uit Tirolllll, en ben aardig kapot na een autoritje van 14 uur... Ik zie dat het geld is afgeschreven voor Ghost Recon, dus da's mooooiii..! Anyways: top dat deze draad nog steeds zo leeft ;-) Ik spreek jullie vast wel binnenkort op live (ik zie dat er twee friend-requests staan te wachten: ik zal jullie vanavond of morgen effe 'accepten'...).
Hebben we al een naam voor onze clan? Iets met oldschool is misschien ook wel tof. The Oldschool klinkt wel leuk... Ons motto: Oldtimers do it better. Is maar een idee, maar ik vind hem wel goed.
Ik heb inmiddels geloof ik iedereen toegevoegd aan mijn friendslist... Dat zullen een aantal van jullie wel gemerkt hebben inmiddels... Ik vind het leuk dat dit initiatief wordt genomen... Volgens mij kunnen jullie BOND NL, een maat van je, ook wel toevoegen, die heet in deze topic x-box man of zoiets... Ik game al jaren met hem, echt een gamegek
Waar ik aan dacht: "Not Old, Just Older..." (titel van een Bon Jovi-nummer by the way) Denk dat we met een 'eigen' site-je wel iets leuks hebben: ik fix wel wat de komende week!!! Site waar we naast nieuws plaatsen, ook agenda en ledenlijst bij kunnen houden... cool *)
@ Taab: die nummers uit je sig, dat is toch de mysterieuze cijfer-combinatie uit Lost? Zo ja: TOP serie... volg jij hem ook? Zo ja, op NL-tv, of de USA-afleveringen? @ Hellspawn: Ha: nostalgie: Spawn comics waren erg cool
Thanx... Enne de naam voor de oudere jongeren ploeg... Is "The Oldies" misschien wat? Klinkt wel wat oubollig, maar ja...
Clan-naam graw Tja altijd leuk om wat ideeën te droppen, heb persoonlijk niets met Bon-jovi enkel dat ie 25 jaar geleden al uit de tijd was...en dus ook een ouwe is...muhahaha...... Zou misschien leuk zijn om in de naam een verwijzing te maken naar een ouwe game, van een kwart eeuw terug of zo. Ik was toen helemaal weg van die stoere held met een helicopter op zijn rug en een laserstraal op zijn helm en een aantal dynamiet-staafjes. Die man moest mijnwerkertjes ofzo redden in allerlei moeilijke levels. Het spel was H.E.R.O, wellicht dat die letters een afkorting voor een gevatte tekst kunnen vormen. houdoe, ruud
Hehehe... ehh... serieus: ik ben nog steeds groot fan hoor...! D'r zijn maar weinig bands die ik tof blijf vinden... Hemelvaartdag 2006: staan ze in het Goffert Park Nijmegen: cool man...!
Granny Recon... Ja die cijfers zijn inderdaad van Lost. Ik volg de serie op Net 5, ik vind de serie te goed om te downloaden, ik wil echt elke week samen met de missus op de bank kijken. (heb je ook op mijn sig geklikt? dat is een andere serie die ik kijk...)
Of een cryptische? Misschien iets als: OLD_R @Taab: Als je de NL kijkt staat je nog heel wat cools te verwachten Geen idee hoe ver de serie in NL is, maar ik zit nu halverwegen seizoen 2... enne: Mijn missus en ik kijken elke week uit naar de dag nadat in de US Lost op tv is geweest, dan download ik 'm... Perfecte kwaliteit: HDtv en 5.1 geluid, Xvid.