Mijn keuze blijft bij "The Oldschool" (of the PAcDaddies) @Melmic: ik heb sinds vandaag een nieuwe DVD speler en die speelt ook divx af, dus ik zou inderdaad ook op de HDTV kunnen gaan kijken, maar ik vind dat wachten wel iets hebben...Fijn dat je trouwens zegt dat me nog veel te wachten staat, dat maakt het wachten alleen moeilijker!!
Enne wat te denken van K.U.R. (Kukident Users Rise) oja om al vast in de stemming te komen.: http://dl.qj.net/Ghost-Recon-Advanc...-360-Videos-Trailers/pg/12/fid/2164/catid/214
The Oldschool is prima denk ik, simpel en makkelijk te onthouden, maar dekt de lading wel Enne: Lost: dat was toch wel te verwachten heh Waar zitten ze nu in het verhaal in NL ongeveer?
Het verhaal van Lost is even gestopt in Nederland, in maart beginnen ze weer met uitzenden. Volgens mij zijn ze er net achter gekomen dat er meer overlevenden zijn. Dat spaanse meisje heeft in die kuil dat pistool afgepakt...verder weet ik het niet zo goed meer. Het is al dik een maand gestopt...
Boem lauw zelfs... Maarre naam clan: The Oldskool Motto: "Not Old, Just Older..." (gare Bonjovi ) Leden:
Kleine correctie: Bon Jovi is BoemLauw... Maareh, is dit dan de def. versie: Oldskool NL "Not Old, Just Older" Wordt leuk, en ik zal een site opzetten deze week, waarop dan alle "leden" berichten kunnen posten...
Sweeet...ik zal ons ook wel even bij die clans zetten van GR 3, dan weet "de wereld" ook dat wij bestaan.
Zo... ook weer terug van een weekendje carnaval ontlopen Klinkt goed die naam van "onze" clan, ik zal het zo eens gaan aanpassen op mijn live account en tevens iedereen toevoegen die ik nog niet toegevoegd heb. Geloof dat komende week de patch van COD2 komt dus dan kunnen we dit eindelijk fatsoenlijk gaan spelen. Voor GRAWF ben ik ook van de partij ik verwacht dit spel op de launch binnen te krijgen, besteld bij GCShop. Tot Live...
Ik heb geprobeerd om de carnaval te ontlopen...niet gelukt Alleen het typen kost me al de grootste moeite...hik Is het ook geen idee om te vermelden wie wat speelt live? In je handtekening of zo? Tis maar een idee: Zoiets van : Oldskool NL : PGR3, blah, blah.... Tja..als ik maar genoeg drink komen de ideeën vanzelf...burp
Ik heb net even mijn friendlist opgeschoond en iedereen er ingeplaatst die op 'onze' site vermeld staat. Het kan zijn dat sommige mensen dus een friendrequest van me hebben ontvangen. Is de lijst van de site helemaal up to date en staan hier ook alle mensen in die zich in dit topic bevinden? Tevens even mijn 'live profile' aangepast en het motto verandert naar "Not Old, Just Older" Dit past trouwens precies, meer karakters heb je niet beschikbaar voor je motto, een hele goede dus.
Dus zoiets? Geweldig, kei-goed ook vanuit een hossend eindhoven. Heb 7-dagen gewerkt en gelukkig morgen en overmorgen vrij, dus laat maar komen met liters te gelijk. Daarna boarden in Kaprun en dan GRAW met de de "clan" Wat kan het leven toch goed zijn, ook al ben je op je retour..... Laters Ruud
Hehehe, het begint te leven Ik stel voor dat we de ledenlijst tegelijk met de site actualiseren, zoals gezegd: ik zorg dat de site een dezer dagen online is... Iemand enig idee voor een domeinnaam? www.oldskoolnl.nl is nog vrij......... (oldskool.nl is bezet)
Jammer dat www.oldskool.nl (DJ The Prophet) al ingebruik is maar www.oldskoolnl.nl is een goed alternatief. Ik ben benieuwd naar de vormgeving en nogmaals, als ik ergens van dienst mee kan zijn dan hoor ik het graag. Ga nu weer snel naar mijn kribje, morgen weer een dag van vroege arbeit!
En als je er nu eens oldskool UE van maakte waarbij de UE staat voor united europeans , dan dekt de vlag niet alleen meer de nederlandse oldskolers maar krijg je er nog europese veteranen op gamesgebied bij.