1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

30 plus gamers xThread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sony, 2 jan 2006.

  1. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Iemand zin van de week te pgr´en? Heb al een tijd niet meer gespeeld dus ben wat roestig :). Dinsdag of woensdagavond of zo?
     
  2. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Woensdagavond heb ik zo ie zo bijna altijd "game-avond":9 Speciale avond ingesteld samen met een vriend van me en dan zitten we eigenlijk iedere woensdagavond bij elkaar te gamen. Nu spelen we meestal PGR3 dus als je zin hebt stuur je een invite.

    Groeten,

    Bart.
     
  3. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Mja, ik zet effe snel wat op, en wat mij betreft passen we vervolgens wat dingen aan :)

    Jullie horen z.s.m meer!
     
  4. Blazin Starks

    Blazin Starks R.I.P. Dirty

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje....

    hoe belangrijk vind iedereen het "CLAN" gebeuren?
    ik kan namelijk meestal niet op vaste tijden gamen dus het zal moeilijk voor mij worden om dan een aandeel te leveren in deze Clan....

    en melmic als je hulp nodig hebt mbt het opzetten van de site dan hoor ik het wel....:)
     
  5. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Het clan gebeuren is gewoon leuk, maar niet belangrijk of zo. Deze thread is meer om gamers met ongeveer dezelfde leeftijd en interesses te vinden en gewoon gezellig samen mee te gamen wanneer het uitkomt. De clan is hier gewoon uit voortgekomen, maar als je niet kunt deelnemen aan het "clan gebeuren" dan maakt dat toch helemaal niks uit? Als je online komt in een of ander spel dan kijk je gewoon wie er in je lijst online is en dan kun je samen gamen. Zodra het woord verplichting tevoorschijn komt haken de meeste mensen hier toch wel af, omdat iedereen binnen deze thread andere verantwoordelijkheden heeft die meestal toch voor het gamen komen. Het is natuurlijk wel handig dat je een beetje kunt afspreken voor een keer bijvoorbeeld voor een clanmatch, maar waarschijnlijk hebben we meer leden dan daadwerkelijk in zo'n match mee kunnen doen, dus de samenstelling per match verschilt dan gewoon.

    So have fun and no strings attached.
     
  6. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog een gamer van tussen de dertig en de veertig, met een meer dan gemiddelde belangstelling voor golfgames.
    Voor clantoestanden ongeschikt, voor een rondje golf altijd wel beschikbaar.
    In het bezit van Tiger Woods, maar wacht op Links 2006.
    Voeg maar toe als je zin in een potje golf hebt.
     
  7. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Luitjesss....

    Zien ik hierro dat er al zoveel gepost is in deze topic...alhoewel ik al eerder hier gepost had maar mezelf nog niet heb aangemeld op de ouwe lullen site.

    Speel zelf als 36 jarige gamer (volgende week 37) momenteel nog met grote regelmaat maar daar zal snel wel wat verandering in komen daar ik mijn eerste nieuwe gamer verwacht ergens begin April.

    Voeg me zeker toe daar ik het liefst met wat "ouderen" speel (ben al een oudegediende samen met HellSpawn en Bond NL).

    Wil dus graag deel uitmaken van The Oldskool clan....gamertag is : Prime NL
     
  8. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog ff en we richting ons eigen forum op...
    Who needs xboxworld.nl :) Hehehe.

    PS: zal mijn friendslist ook eens updaten...This is gonna be huge :)
    Misschien dat we op de site ook eens de echte voornamen moeten vermelden.
    Spreekt iets makkelijker toch?
    gr. Frank
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2006
  9. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb de domeinnaam alvast aangevraagd, nu tussen mijn werk door 'effe' de site opzetten ;-) Jullie horen van me!
     
  10. Blazin Starks

    Blazin Starks R.I.P. Dirty

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha tof man de eerste nieuwe gamer in de familie...
    bij mij was er 6 maanden geleden een eerste nieuwe game-ster in de familie :)
    maar gamen zal de eerste periode tussen de poepluiers en het slaap tekort door inderdaad wel wat minder zijn maar geloof me dat komt wel weer goed....
     
  11. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1

    Tx Plan... :)

    Geeft me weer moed daar ik verwacht dat ik weinig console zal zien zo snel de nieuwe gamer of game-ster ter wereld is gekomen.... ;)


    Btw...op de nieuwe website zou het zeer welkom zijn een eigen forum te hebben...merk dat de klup uit zijn voegen aan het groeien is....denk dat er dan wel behoefte bestaat voor een eigen plekkie.
    Diegene die de website in elkaar flanst...maak er in ieder geval maar iets moois van..het oog wil ook wat...;)

    Nog effu en we krijgen een interview bij Gamekings of Gammo over "oudere" gamers....lol..


    PS...ik zou ook graag een ge-update lijst willen zien van alle leden van The Oldskool NL...kan ik deze namelijk gaan toevoegen aan mun vrindenlijssie...
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2006
  12. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Sterker nog... nog ff en we kunnen afreizen naar de E3 om 'www.oldskoolnl.nl' te voorzien van het laatste game nieuws en ontwikkelingen.

    Ik weet niet of het de bedoeling wordt om op de site ook nieuws te plaatsen qua games etc. maar zo ja dan hou ik me graag aanbevolen om de site te voorzien van nieuwe info.

    Groeten,

    Bart.
     
  13. bertusf

    bertusf bertus f

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn naam is Bert, ik ben 32 jaar oud en woon in Groningen. Vooral PGR3 lijkt me leuk om eens via Xbox live te spelen!

    [​IMG]
     
  14. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Hehehe, de plannen worden steeds groter...

    Het site(je) dat ik aan het fixen ben zal dit alles in principe wel kunnen, behalve een forum, dat heb ik niet zo snel paraat :)

    Trouwens; verwacht niet té veel van de vormgeving, want ik doe het effe snel-snel en kan er niet echt veel tijd aan besteden. Maar goed, wacht maar effe tot de eerste versie af is, dan kunnen we de hulp vragen van eventuele hobbyisten op het gebied van vormgeving ;-)
     
  15. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor het forum kunnen we wellicht phpbb gebruiken ervan uitgaande dat het php + mysql wordt? Of wordt het een ander verhaal, microsoft?

    Wellicht is de opzet van mijn waifie der ford ka club ook een optie om te gebruiken voor de website.... www.ka-club.com die is zo over te zetten ook.

    Maak me niet veel uit wat we gebruiken verders...
     
  16. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat ik nog een hoop mensen moet toevoegen :)

    Dan voeg ik je wel toe, want ik sta echt te wachten op links 2006 (of 2007). Want TW2006 leek me nou niks op de 360... Links 2004 was echt super, beter dan TW.

    En Melmic, succes met het maken van de site!
     
  17. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    (Sorry voor dubbelpost)
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2006
  18. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Oldskool ook rood gemaakt in mijn handtekening...vond het er wel oke uit zien Broes...hebben we alvast iets herkenbaars :)
     
  19. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Mijn server (van het bedrijf) draait volledig op het MS platform, helaas geen php / mysql ;)

    ka-club.com is wel vergelijkbaar wat ik zo snel zie met wat ik nu aan het fixen ben. Mijn technische collega's hebben ook wel een forum ooit gemaakt, dat kan ik wel overzetten denk ik maar dat wordt wel een hele klus alles bij elkaar :)

    Dus voorlopig effe alleen de 'weblog'-site, waar ledenlijst, agenda en nieuwsberichten op komen te staan...? O-)
     
  20. Blazin Starks

    Blazin Starks R.I.P. Dirty

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0

    hahahaha......misschien komt het wel zover...wie weet...
     

Deel Deze Pagina