1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

30 plus gamers xThread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sony, 2 jan 2006.

1. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    *Herrinnert zich zijn laatste AA bijeenkomst,
    Hallo Bert.

Tof Broes, de Nederlandse golfers zijn op de vingers van twee handen te tellen heb ik wel eens het gevoel.
    Dus hoe meer zielen hoe meer vreugd.

2. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    The Oldskool is going to take over the world!

3. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook voorstander van MS, voor mijn werk doen we ook alles met MS, asp.net + c# enzo... ben nog weinig gratis goede forums voor een ms platform tegengekomen helaas maar als dat van je collega's (op den duur) bruikbaar wordt is dat mooi natuurlijk, het forum is wel een must have denk ik.

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Lol *Zie mijn signature* :+

Nah niet dat ik zoiets ga beginnen hoor, vond het wel grappig om het erin te zetten. :)

5. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Forum word er dan hopelijk nog erbij gejongt....vind dit namelijk wel van belang om de klup "levendig" te houden.

6. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Eens! Maar misschien moeten we ná de site even bekijken hoe we verder gaan, want misschien kunnen ween groepje samenstellen die als hobby of beroep met internet werken, want anders ga ik het niet trekken denk ik :+)

7. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil best meewerken aan een dergelijke groepje. Maar het lijkt me op dit moment ook al handig om na te denken over de website, nu er nog niets concreets is is dat dat makkelijker te doen dan wanneer jij er nu al tijd in gaat stoppen.

De website die je wilt opzetten / hergebruiken, is daar ergens al iets van een voorbeeld van te zien in een andere door jou / jullie gemaakte website? En hoe lang denk je dat er voor nodig is om een forum in die site werkend te kunnen krijgen, al dan niet met de hulp van ons of je technische collega's?

8. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Pfoeiiiiii.... Het zit er bijna op!

Site staat klaar in basis-vorm. Nu nog wachten op de domeinnaam (duurt effe) en dan kunnen we starten wat mij betreft ;-)

Ik zoek nog:

- Personen die nieuws / berichtjes willen posten. Ik heb een simpel beheersysteempje erbij zitten, dat vrij eenvoudig werkt, maar enige handigheid met html is altijd handy natuurlijk.

- Iemand die goed overweg kan met bijv. Photoshop. De site is vrij simpel qua layout, maar heeft wel een header (een jpg die breed bovenaan staat) die we kunnen aanpassen. Ik heb er nu effe een simpele neer gezet, dus er is vast wel iemand die straks (als de site live is) een betere kan fixen binnen het bestaande kleurenpalet.

Afijn: wie wil helpen, PB efkes :) :)

9. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    /edit:

Demo versie is hier zichtbaar:
    *

Ben benieuwd wat jullie er van denken, en of het te gebruiken is...!

Laatst bewerkt: 17 dec 2007
  10. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Ja ik vind het echt prima! Er valt weinig over te zeggen aangezien er nog handige henkies met photoshop aan het uiterlijk gaan sleutelen. Ik vind het erg jammer dat ik helemaal NIKS kan, want ik had met plezier geholpen.

11. rudeboy

rudeboy press play on tape

Leuk Bevonden:
    7
    @mikkel, cq melmic
    ziet er goed uit, heb maar gelijk een berichtje achtergelaten.....

zzzzzz...waar blijft die cod2 patch.......zzzzzzzzzzzzzz.

Laatst bewerkt: 27 feb 2006
  12. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Zin om straks nieuws / berichten te posten? ;)

En thx voor de complimenten, ook rudeboy!

13. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0

Nou, voor een eerste opzetje vind ik 'm echt super!

14. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Ik vind het prima om nieuws en berichten te posten, maar ik kan niet beloven dat ik echt nieuwe dingen post die de meeste mensen niet al van andere sites afplukken. Ik gebruik dan natuurlijk dezelfde bronnen.

Ik zou natuurlijk de uitgevers van de games zelf kunnen gaan bellen voor nieuws, maar ik weet niet in hoeverre ik dingen te weten kom, haha.

15. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Lijkt me geen probleem... :cool:

16. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    *Droomt van een carriere als flitsende reporter*

Haha...mooi, dat is dan geregeld...ben benieuwd.

17. Link Static

Link Static Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier kan ik mij volledig bij aansluiten ;) Ik zoek ook nog wat 'volwassen' spelers , voornamelijk voor COD2 , en het binnenkort te verschijnen Fight Night Round 3.
    Stuur me maar een Friends Request als je 1 van beide spellen speelt. :cool:

18. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Wow....Ziet er goed uit :)
    Kan je helaas wel niet verder helpen...ben echt een retard als het aankomt op zoiets ( en niet alleen op zoiets :) )....maar ben er he-le-maal niet in thuis. Toff header zou welkom zijn inderdaad...misschien een plaatje van alle oude consoles van oud naar nieuw??? Moet wel een beetje een sfeer uitademen van 'been here, done that' hehehe... :)

Zo eens kijken wie er online is.
    Keb wel zin een COD2 met lag...( komt goed uit , keb zelf ook last van 'lag' kom net uit de kroeg rollen...tis hier carnaval* (* Vasteloavend noemen we dat in Limburg ).

PS: is de ledenlijst bijgewerkt??? Dan voeg ik alles toe.

Laatst bewerkt: 27 feb 2006
  19. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    :)

De ledenlijst op de site is slechts tijdelijk. We wachten nog op de activiatie van de domeinnaam, daarna zorg ik dat de site live gaat en kunnen we de ledenlijst gaan aanvullen...

20. Dusun

Dusun Oldskool NL

Leuk Bevonden:
    0
    Even een blik geworpen op de site... Zeer goede start.
    Wat ik alleen nog mis in deze versie zijn navigatie knoppen zoals "home", "news" etc. Ik weet niet of hier aan gedacht is... ander bij deze:9

Melmic je hebt een PM van me.

Deel Deze Pagina