Aanmelden gaat vooralsnog even via de e-mail: stuur een mailtje met je naam en Gamertag naar aanmelden@oldskoolnl.nl en je wordt toegevoegd
@mikkel Hey kerel, doet me deugt als ik naar je "gamescore" kijk. Ik pleit wel dat ik een old-skool hard-core gamer ben maarre mijn score is aardig NOOBY edit/ nOOB maar ik ben ik goed gezelschap zie ik Ach ja het on-line gebeuren weerhoud me van de story-mode zal ik maar zeggen....Muhahaha. Laters
haha echt gaaf oudere skater gamers, kwam er laatst ook een in de trein tegen, hij had een playstation mafkees
Jongeman, als jij alleen deze thread bezoekt om neerbuigend te doen over de wat 'oudere' gamers, dan wordt dat niet op prijs gesteld. (geintje, je weet toch)
Mja, het viel mij ook al op dat ik niet bepaald 'voorop' loop wat betreft gamerscore...*) Maar goed; heb ook maar één spel
heb late dienst en dus rond 23:45 thuis. Gooi er dan pdz of cod2 in en ga effe lekker kanllen, wellicht tot dan.... Tot
^^^^ Artikel was al sinds 10:23 te bezichtigen op de Oldskool website. Onze verslaggevers zijn snel ter plekke...
Wreed...paperboy Zal wel zo'n 20 jaar geleden zijn toch? Las in Edge dat Gauntlet ( welbekend denk ik,,,speelde hem vroeger in de arcade...geinige kast met waar je met zijn 4-en aan kon spelen ) in multiplayer erg wreed schijnt te wezen. Iemand die game al gecheckt in MP? Lijkt me wel geinig met zijn 4-en toch? gr. Frank
Sorry, off-topic, Hoe zet je in je xbox ook al weer het geluid van de headset op je speakers, weet dat het kan, maar kan het nu niet meer vinden,
AAAAAAAARrrrrrrrgh...het lukt me niet om op onze site een reactie te plaatsen...WTF...wat doe ik fout??? Ik zie geen cursorstreepje en kan klikken wat ik wil...de pijl blijft