Tis maar net wat je prioriteiten zijn (amen Monkeybrains). Ik kom thuis en dan doe ik mijn dagelijkse rondje internet surfen. Ben ook gewoon werkzaam en heb een gezin. Ik heb dan geen MW2 dus heb nog ietwat vrije tijd over........... En wat die LAN party's betreft, lachen met een hele grote "L" .
Mijn account op Oldskool moet handmatig vrij gegeven worden, dit moet een administrator doen. Iemand enig idee hoe ik een administrator per mail kan bereiken?, kan op de site niets vinden (of ik kijk met mn neus......wordt nml ook een dagje ouder)
De email-to functie is vanuit het message board zelf, dus dan verstuurt ie het voor je zonder dat je zelf het emailadres ziet denk ik. Ik, of iemand anders van Oldskool, kan eventueel wel een admin op het board voor je PMen/mailen en je emailadres doorgeven ofzo? Of anders moet je gewoon via xbox live PM even een berichtje sturen met je vraag/contactgeg? Ik weet wel niet welke admin over zoiets gaat, maar "Prime NL" kan dat wel voor je fixen neem ik aan.
Nee.. Volgens mij moet Mikkel eerst het account activeren voordat je kunt inloggen.. correct me if i wrong..
Nee, heb me schijnbaar in een grijs verleden ooit aangemeld maar verder niets mee gedaan. Wil er nu actief mee bezig maar blijkt het account dus handmatig geactiveerd te moeten worden. Ik heb Mikkel NL via Xbox een pm gestuurd.
Ik ga ff kijken voor je /edit; Je zou weer moeten kunnen inloggen! Als je even een 'voorstel-topic' opent, dan krijg je daarna zsm toegang tot alle forumonderdelen...
Ben veels te druk met gamen! Sta met veel pijn en moeite 16de op de wereldranglijst bij Battlefield43. Niet slecht voor een 41-jarige (ben nog aan het klimmen)
Netjes Ferry! Sjappo! Kan me voorstellen dat je geen tijd heb voor nutteloze dingen zoals forum spammen!
Lol. Het verbaast me trouwens hoe weinig mensen op xboxlive een headset hebben of gebruiken. Vooral bij shooters waarbij je in een team zit (zoals Battlefield) kom je ze weinig tegen. Gelukkig ben ik een groep hollanders tegengekomen en die hebben wèl allemaal een headset.