1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

30 plus gamers xThread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sony, 2 jan 2006.

1. COLOSSUS NL

COLOSSUS NL Not old, just Older

Leuk Bevonden:
    29
    Ik daccht dat dat op PSN veel gebeurde maar op live ook?
    Ik speel best veel, alleen op live maar speel eigenlijk alleen met mijn maatjes van Oldskool. Die hebben allemaal een headset. Als jij zo'n shooter bent, zou je eens met Rudeboy en MonkeyBrainsNL moeten spelen!;)

2. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel alleen maar shooters!! En af en toe voetbal.. Maar het is idd veel leuker met om met een vast groepje te spelen.. We plukken er nu aardig de vruchten van in MW2. En dan komt zo meteen ook nog BF BC2 uit..!!

3. COLOSSUS NL

Leuk Bevonden:
    29
    Binnenkort met een paar man maar weer es ff een fifa avondje Frank?
    Enne wat dat BF BC2 betreft, dikke kans dak mee ga doen! Als schietschijf wel te verstaan!:D

4. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Pff sportgames, en dan Fifa, kan ik jullie niet overtuigen om Madden 2010 op te pikken voor een spelletje american football? Of ben ik de enige van Oldskool die dat (graag) speelt ;)

5. MonkeyBrainsNL

Leuk Bevonden:
    0
    Is goed voetballen is altijd wel eens leuk.. Maar ik ben er niet zo goed in, en daar krijg je scheldpartijen van, ik weet niet of jij daar tegen kan.. Vraag maar aan Eddy Ruud Tom Jasper.. Die weten er alles van..:D

6. CrispyMule

CrispyMule -No Guts No Glory-

Leuk Bevonden:
    0
    Voor een potje Fifa ben ik ook wel in \o/

7. COLOSSUS NL

Leuk Bevonden:
    29
    Sorry Dial, ik denk dat je überhaupt de enige bent in NL die die game speelt.
    Koop jij nou maar fifa 10 en dan kan je het oerHollandse spelletje met ons meedoen.
    @ Monkey, Frankie, van jou kan ik alles hebben, van iemand met het volleverstand word het wat zwaarder te accepteren!!:lol:

8. MonkeyBrainsNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik pas mij aan, aan de omgeving..:lol:

9. COLOSSUS NL

Leuk Bevonden:
    29
    Kan nog een leuke pot worden dan...........:p

10. COLOSSUS NL

Leuk Bevonden:
    29
    Nog oudjes in tha house?:confused:

11. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ja, welk tehuis zit jij? Kunnen we misschien een keer saampjes duiven voeren :p

12. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ik, als old-school gamer, zit toch wel met smart te wachten op dat Game Room!
    http://www.xbox.com/nl-NL/games/g/gameroomxbla/

Lekker de klassiekers spelen :)

Verslaafd was ik aan Donkey Kong en dat soort games. Al mn geld ging destijds in die kasten.

Bovendien denk ik dat mn vrouw dit soort spellen heel leuk zal vinden. De Arcade games zijn het vaak net niet.

13. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Kweenie hoor, is toch een beetje vergane glorie voor mij, was een leuke tijd, maar valt toch niet te vergelijken met de games van tegenwoordig..

14. COLOSSUS NL

Leuk Bevonden:
    29
    Die gameroom dat gaat em echt niet worden vrees ik! Het aanbod van games is waardeloos en daar komt ook nog bij dat het klauwen met geld gaat kosten!

15. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    _0/

16. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Dat kan nu nog wel veranderen/uitbreiden hoop ik/neem ik wel aan. Op zich vind ik het idee toch ook wel iets hebben. Nu niet om een halve luie avond mee te vullen, maar eerder als afwisseling tussendoor of uit nostalgie eens met vrienden lijkt het me nog wel iets hebben. Vooral dan leuk (i.t.t. gewone arcade games) dat er toch een mogelijkheid kwam om arcade-style voor 0.50€ even een spelletje te spelen.

17. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Laatst bewerkt: 18 feb 2010
  18. COLOSSUS NL

Leuk Bevonden:
    29
    Eeeeh ik doelde erop dat wanneer je de games al hebt dat je ze dan nog weer opnieuw moet aanschaffen om ze in je gameroom te krijgen. Tenminste dat is wat ik gelezen heb. Het aanbod games schijnt ook niet echt super te zijn. Maar goed als iemand 2 keer voor een game wil betalen, zelf weten............;)

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zoiets heb ik ook gelezen, slaat weer nergens op. Moet ik nu weer 400 msp betalen voor Pac-Man alleen om hem binnen de gameroom te kunnen spelen..Tenzij er echt bergen leuke retro games uit gaan komen voor een schappelijke prijs zie ik dit niet echt snel een succes worden.

20. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Ik zie nu ook nog geen leuke games erbij staan, maar als Donkey Kong en Donkey Kong Junior komen ben ik al blij.

Of die met dat vliegtuig....heette die ook niet Battlefield? Lekker duidelijk ben ik weer :+

Ik ga s ff zoeken hoe dat ding heet. Heb hier nog zo'n cd vol met van die retro games die je vroeger in de arcadehal had.

Deel Deze Pagina