al die spellen die je zeg maar voor niks op de eerste de beste spelletjes.nl ed kan spelen Ik lijk wel gek
Hoezo lijk jij wel gek Kevin? Wat ik al zei: ga je gang maar, ik denk echt dat dit de grootste flop van MS ooit word, maar goed das mijn mening.........
Niet dat ik een stempel van "ouwe lullen die alleen arcade games spelen" wil drukken in dit topic, maar hebben jullie Darwinia+ al gechecked? Van die lekkere oldskool 80's muziek die je nog steeds in die serial/key nr generators hoord en 80's Tron graphics.. Ik vind m wel cool!
Idd, die game-room word echt niks. Het is leuk om ff te doen "for old times sake" maar dan houd het ook wel weer op, die ouwe shit is gewoon niet leuk meer om lang te spelen als je de games van nu gewend bent. Zoiezo vind ik het vrij duur voor zulke ouwe zooi.
Het lijkt mij voornamelijk leuk voor mn vrouw. Die houdt niet van die ingewikkelde knoppenseries en de Arcade games zijn het vaak net niet.
De prijs vind ik nog wel meevallen overigens, 2 euro voor een spelletje (gewoon permanent) dus wat dat aan gaat... Maar het is inderdaad ouwe meuk. Vroegah was dat leuk maar er was vroeger ook gewoon niets beters. Als je dat nu speelt zit je je helemaal door te irriteren aan de manier waarop het gepresenteerd en bespeeld moet worden. Heel misschien dat ik nog 1 potje van een oude klassier ofzo wil spelen, just for old times sake maar dan is het toch ook echt klaar.
Sinds gisteren bestaat Oldskool alweer 4 jaar.....op naar de 5 mannebroeders.... En natuurlijk congrats voor deze mijlpaal !
Same here. Ik was 5 toen ik een Atari 2600 kreeg van mn ouders. Daarna op een laptop die bijna zo groot was als een keukentafel!
Ja maar jij bent dan ook al echt oud. 30 tjonge, ouwe vent! Zit je nu inmiddels eigenlijk niet op de leeftijd dat je postzegels of zo gaat verzamelen. Of scheepjes in flessen gaat bouwen. Eigenlijk moet je je schamen als volwassen vent dat je nog spelletjes speelt. Tjonge Mijzelf ook eindelijk maar eens aangemeld bij Oldskool.
wrijf het er maar in......speel ook alleen nog maar SP, MP durf ik niet meer.... Veel plezier bij de ouwe lullenklup :b: