1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

30 plus gamers xThread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sony, 2 jan 2006.

  1. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    CoD 2 is ook mijn favoriete game op dit moment, maar ik denk dat de maand maart daar wel eens verandering in zou kunnen brengen...
     
  2. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    GR:AW ? *)
     
  3. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Keb alle 'members' een friendsrequest gestuurd.
    Tot later online.

    22.45 wel wat laat...moet 's morgens om 05.30 eruit.
    Om 22.45 lig ik al te zagen meestal ZZzzzz :)
     
  4. Tante Truus

    Tante Truus Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Prima. Dit is gratis hosting (1 pagina) zonder forum of wat dan ook. Het is wat mij betreft meer bedoeld om de interesse te inventariseren, en makkelijk gamertags te kunnen toevoegen, maar dat had je aan de professionaliteit van de site vast al wel gezien.
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2006
  5. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb toevallig een eigen bedrijf waar we veel met internet werken, dus het is geen enkel probleem ;)

    Het maken van een mini-site is wat anders, daar ben ik niet zo heel sterk in ;) en laat ik aan collega's over O-) Misschien als ik een domein en wat serverruimte regel, dat anderen de site willen bouwen?

    Lijkt mij wel tof, wat vinden jullie: nu al opzetten of wachten?
     
  6. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Onder andere ja! *)
     
  7. Tante Truus

    Tante Truus Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ongeveer 8 oudjes nog een PB gestuurd. Ik zou even wachten of we zo'n 15 GG-ers kunnen scouten. Dan heeft het denk ik wel zin om door te gaan. Maar ik wil je de voorpret niet ontnemen natuurlijk....
     
  8. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    @ agent smit.

    PES 5 online op de ps2 bedoel je?
    Count me in, Die speel ik dus ook nog wel vaak en okey, win soms nog van mesen met een ranking rond de hondert, mijn ganertag aldaar is : Eindhovuhh
     
  9. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat we ondertussen al op 10 leden zitten, dat gaat de goede kant op. Gisteren al even PGR3 zitten spelen met Tipex. Heerlijk rondjes een keer fatsoenelijk kunnen rijden zonder zelfs op een rechtstuk in de vangrail "gefrot" te worden.

    Helaas door de weeks nooit veel tijd om te spelen, zeer onregelmatige werktijden en af en toe wil ook nog sportief zijn en contact onderhouden met vrienden. Gelukkig heb ik samen met 1 vriend al een aantal jaar geleden de woensdag-avond gebombardeert tot GAME-AVOND dus dan ben ik zo ie zo achter mijn Xbox te vinden en natuurlijk de weekenden. Misschien dat we een vaste door de weekse avond en een dag in het weekend kunnen prikken?

    Groeten,

    Bart.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    pffff... er zijn hier wel veel oude mensen :'-(

    8)
     
  11. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    "Not Old, Just Older" :) Is dat niet een toffe naam voor 't groepje? (Misschien makkelijker te onthouden, no offense hoor :) )

    www.nojo.nl is nog vrij ;-)

    Gisteravond aardig van het dit clubje online gezien, helaas niemand PGR3 toen ik effe speelde... ;-)
     
  12. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Mag mijn naam ook op het lijstje? De games speel ik niet, mischien pgr3 nog een beetje, maar ghost recon komt eraan!

    /edit geboren ruim voor 1980 :).
     
  13. Tante Truus

    Tante Truus Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    ledenlijst

    stand 14-2-06, 19:30

    -Agent Smith NL
    -Dusun
    -Emilio NL
    -High 5
    -ImmortalizatioN
    -Marco3key
    -Mika74
    -Mikkel NL
    -Rocky II
    -Taab
    -Tallon 4 NL
    -Tipex
     
  14. Tante Truus

    Tante Truus Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Prima, de vorm maakt mij niet zoveel uit, als we maar genoeg mensen hebben (liefst) om bijvoorbeeld een rondje Quake4 te vullen, maar een PGR3 competitie is ook al mooi.
     
  15. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik speel ook met aardig wat "oude" mensen en ze mogen me volgens mij wel ik hun ook wel:)
     
  16. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    nou...ik ben 30...lijkt me leuk om de grijze golf te volgen en een keer te gamen....ik heb helaas geen 360, maar wel de oude Xbox en Live....je kunt me vinden onder de naam Hatsjoe....
    ik weet niet welke games jullie spelen. Ik ga nog voor de gouwe ouwe: Crimson skies....maar ook racen is ook wel mijn ding...laat maar iets weten...
     
  17. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kunnen we een keer COD2 spelen?? Kan ik ook een invite sturen als ik speel?
    Keb al enkele invites moeten afzeggen voor PGR3 tot mijn spijt ( keb de game verkocht )....
    Wachtend op.....speel ik momenteel alleen COD2 dus :)

    Enne..wat is er GVD veel lag op COD2 zeg..ik word nu vaak geasswhooped omdat er gvd merkbare lag zit tussen de trekker
    overhalen en het schot zelf...Lekker dan :mad:
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2006
  18. Tante Truus

    Tante Truus Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan donderdagavond COD2 spelen :9 . Ben woensdagavond niet online denk ik.
     
  19. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben komende week op wintersport, als ik terug ben zullen we 's kijken of we genoeg luitjes hebben...?!

    Heb zelf alleen PGR3 en binnenkort GR:AW.
     
  20. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat het slim idee is om op de site zodra we straks met genoeg personen zijn ook kunnen aangeven wie in het bezit is van welke games en van plan is om welke games te gaan aanschaffen i.v.m. toekomstige game-sessies.

    Ik weet idd dat je dit al kunt zien bij je gamer-tag maar misschien is het ook handig als we dit straks op de definitieve site meenemen. Een soort van custom gamer profiel ofzo

    Ik ga nu weer mijn kribje opzoeken morgen weer vroeg eruit... tot snel allemaal.


    Groeten,

    Bart.
     

Deel Deze Pagina