1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

30 plus gamers xThread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sony, 2 jan 2006.

1. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Donderdagavond heb ik ook tijd. Ik heb de volgende games in mijn bezit:

CoD 2
    PGR 3
    Fifa 2006 RtWC
    binnenkort PES 5

2. psvu2

psvu2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent zo oud als je je voelt zou ik zeggen ben zelf ook 29 maar veel vrienden van mij (tussen de 28-32) hebben een xbox.

3. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Gaaf idee! :D

4. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Heren, wat denken jullie van donderdagavond COD? Tijd ??

grtz
    GS_O_

5. MarcelG

MarcelG Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zet mij ook maar op de lijst!!
    Leuk idee om zo met wat leeftijdsgenoten en NL te kunnen gamen en zo *).
    Heb op dit moment alleen Tiger Woods PGA Tour en Bankshot Billiards voor online gaming, maar komt vast nog e.e.a. bij.

6. Tante Truus

Tante Truus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    COD2

Wat mij betreft vanaf ong. 20.00 uur.

7. Dusun

Dusun Oldskool NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal er vanavond ook zijn, zal wel kijken of ik jullie kan joinen.

Groeten,

Bart.

8. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk topic, wist wel dat ik niet de enige 'oudere' op dit forum ben, maar zijn er toch nog aardig wat. Zal binnenkort ook wat namen toevoegen, denk dat ik redelijk veel online zal zijn als straks Ghost Recon uitkomt voor de 360.
    CoD2 heb ik op dit moment uitgeleend, maar binnenkort ook weer terug.

9. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Dusun, Taab en ImmortalizatioN... Het was me een waar genoeg ;-) Enne Dusun, ik pak mijn revange volgende keer wel :)

10. Tante Truus

Tante Truus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga maar eens wat oefenen met PGR3. Als jullie Quake 4 aanschaffen...dat speelt online een stuk lekkerder dan COD2. (en bovendien schop ik jullie konten dan ook eens! :+

11. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Heel leuk om ff gekletst te hebben maar een paar 'oudjes' :)
    Helaas is het joinen met COD te triest en heb ik PGR niet meer...
    Maybe next time :)

Gegroet,
    GSpark

12. Nosferatu111072

Nosferatu111072 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor PGR 3 ben ik altijd te porren. Helaas heb ik COD 2 alleen op mijn PC.
    Zoals velen wacht ik op de nieuwe ghost recon en battlefield 2.
    Maar ik als oudere jongere (33 jaar) zou graag joinen.

Gamerstag; Nosferat

13. Dusun

Dusun Oldskool NL

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen is welkom dus stuur een aantal 'friendsrequest' en join the club!

Laatst bewerkt: 16 feb 2006
  14. Dusun

Dusun Oldskool NL

Leuk Bevonden:
    0
    Moeeehhhhwhhaaahhahaaahhaaaa }:] Dussss! :9

Was me een waar genoegen om eens te racen zonder alle kanten van de baan gezien te hebben behalve de onderkant... Moeten we absoluut vaker doen en ben zeer benieuwd hoe dat dit straks in de toekomst gaat lopen met spellen als GRAWF en BF2 ModernCombat etc. Zit stiekem eigenlijk ook te hopen op een Unreal Championship of tournament die lijken me ook zeer leuk om te spelen.

Heren een goede nachtrust en tot de volgende keer!

ps misschien ook eens babbelen over de website met wat mensen, wie wat kan betekenen etc.

Laatst bewerkt: 16 feb 2006
  15. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Met dat eerste potje CoD2 was ik goed bezig. Helaas bak ik niks van PGR 3, haha! Het was zeer gezellig, en ik kan inderdaad ook niet wachten op GR3...

Bubye now.

16. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Lijkt me erg leuk, want volgens mij is er best een behoorlijk groepje, waarvan er ook zonder game-afspraken altijd wel wat online is :D

Nogmaals: ik kan zo gratis een domeintje en hosting regelen!

En een nieuw idee: ik kan denk ik ook wel een website regelen, gebaseerd op een blog, maar met agenda, ledenlijst etc. Misschien wel leuk!??!!

Ik ben komende week op vakantie, dus dan kan ik effe niks betekenen, maar laten we hier gewoon verder gaan met het verzamelen van gamertags *)

En aan anderen die willen joinen: stuur een friend-request zou ik zeggen :cool:

17. Dusun

Dusun Oldskool NL

Leuk Bevonden:
    0
    Is idd een goed idee, als ik me ergens nuttig mee kan maken ben ik graag van dienst. Komende paar weken eerst zorgen dat er een vast 'team' komt en dan kunnen we het verder vandaar uit opbouwen.

18. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Ben even het archief hier op kantoor in gedoken, en kan wel een bestaand systeempje ombouwen tot leuke site... Zoals gezegd: het is als basis een weblog, maar we kunnen ledenlijstje erbij zetten / zichtbaar maken, een agenda bijhouden (bijv. voor gameafspraken) en iedereen die aangemeld is kan posten in de blog.

Dus dat komt wel goed, maaarrrr: eerst weekje skiƫn, en meanwhile ledenlijst hier opbouwen :D

19. torluxes

torluxes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aha, oudere gamers....
    is bijna 30 ook goed?

Heb op de vorige xbox het live gedeelte links laten liggen. Na een trial periode had ik echt zoiets van: ehhh...nee dank je, ik word gek van al dat 10 jarige geblaat in de headset.....

Ik heb nu op de xbox360 ook live, maar nog niet echt veel meegedaan. 1x met doa4 online gevochten, en een paar keer met PGR3 geraced online...

me is going to use it more ;)

20. Dusun

Dusun Oldskool NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg bijna 30 ook goed hoor, ik ben zelf ook nog geen 30 maar ben 27 :9 Ik heb eigenlijk geen idee waar we de grens gaan leggen en of dat we uberhaubt een grens gaan leggen. Denk het opzich wel waarom anders een ouwe lullen 'clan' op proberen te starten.

Ik zou zeggen de ondergrens ligt bij 25 jaar, alles wat daar onder zit zal moeten wachten tot dat de magische leeftijd bereikt is en de bovengrens zullen we leggen bij 119 jaar ofzo :9 Op deze leeftijd verwacht ik dat je zelf al meer trilt dan de controller dus denk dat we dan maar leden vriendelijk moeten verzoeken om een andere hobby te zoeken.

Laatst bewerkt: 17 feb 2006

Deel Deze Pagina